Caute,
chcel som spytat co treba urobit aby som stal clenom klubu priatelov mestskej dopravy ?
Inac napadla ma taka vec, ze ci klub nebude organizovat nejake diskusie so zodpovednymi osobami z DPB o skvalitneni sluzieb. Urcite nielen ja mam napady a pripomienky na ktorych realizaciu netreba ani tak vela - len to aby sa dostali k ludom co s tym daco mozu urobit. Myslim, ze DPB by mal rozpravat s ludmi, ktori s MHD cestuju kazdy den...
Mam pocit, ze najlepsie by vedeli pripomienky k MHD vystihnut ludia ako my - ty co si vsimame aj trosku viac ako to, ze ci je autobus plny alebo kde mam vystupit.
chcel som spytat co treba urobit aby som stal clenom klubu priatelov mestskej dopravy ?
Inac napadla ma taka vec, ze ci klub nebude organizovat nejake diskusie so zodpovednymi osobami z DPB o skvalitneni sluzieb. Urcite nielen ja mam napady a pripomienky na ktorych realizaciu netreba ani tak vela - len to aby sa dostali k ludom co s tym daco mozu urobit. Myslim, ze DPB by mal rozpravat s ludmi, ktori s MHD cestuju kazdy den...
Mam pocit, ze najlepsie by vedeli pripomienky k MHD vystihnut ludia ako my - ty co si vsimame aj trosku viac ako to, ze ci je autobus plny alebo kde mam vystupit.

Juro
S tym otacanim lokomotiv na fiktivnej Filialke to nebude az tak zhave. Bezne sa pouzivaju elektricke jednotky alebo riadiace vozne (u nas az na vynimky zatial nie), ale bo sa t da jednoduch o vyriesit spravnou technologiou prevadzky. Toto by mi rozhodne moc nevadilo.
Osobne by som to tiez zakopal(trat) a potiashol v povodnej trase az do Petrzalky. Ale to je uz riadna fikcia.
Vcera som mal tiez tu cest odviezt sa v 1702. Dojmy - vcelku pozitivne. Negativa - usporiadanie 2+2 - to je tak na vikendovu linku a nie na 82 cez tyzden. Nizkopodlaznost vozidla dost straca opodstatnenie, ked s tym sofer zastane meter od obrubnika, alebo tam ten obrubnik nie je , alebo je to klasicka bratislavska vyjazdena zastavka s vlnami z asfaltu.