Este k Filialke, skutocne si tam viem predstavit nejaku modernu presklenu stanicu, ale aj tak mam pocit, ze tieto koncove stanice nie su velmi stastne riesenia, kvoli obracaniu lokomotiv z jednej strany supravy na druhu. Ale najskor sa aj tak na nicom magistrat so ZSR nedohodne a potom o 100 rokov tam postavia nejake budovy. Ved zoberte si, ako to chodi s blavackymi stanicami. V Petrzke sa vysolili 2 miliardy a chodi tadial par vlakov a par cestujucich. A inac, keby mala Blava lepsie vyriesene zeleznicne trate po meste, dala by sa z toho urobit celkom slusna S-bahn. Ale to by museli krizovat mesto nejak v podzemi centrom. Takto to trva z Petrzalky na Hl. stanicu vlakom cca 30 min. a busmi s prestupom 15.
COLOR
1. menim e-mail. Sadistik systems hackli miesto a uz sa ani nalogovat nejde na mail server, ale http a ftp server ide normalne (ospravedlnte, prosim, ze tu pisem o niecom inom ako o BA-MHD, ale ked mi niekto chce napisat, ma proste smolu...)
2. Ta podzemna filialka sa mi paci... (ako napad samozrejme)
3. Aj tak je najhorsia vyhybka zo Sancovej na Hlavnu Stanicu...
4. Meno (nick):
5. Host.sk je hrozny server - ze vas to tu este bavi, chuopci.
6. Ten zeleny TamBus je strasiak do maku, ale motor ma dobry, hlavne ked leti linkou (neviem ci 181 alebo 183) z Vazky do Petrzalky, minule som tam s nim bol o 5-6 minut skor ako normalne.
7. Uz sa to tu spominalo - Predny pantograf T3 - sklo na druhom vozni je potom velmi spinave a skarede... podla mna by stacilo nejake nariadenie, lebo ma to vytaca.
8. Budu nove fotecky a cestovne listky!!!