to Hroch: no ja nechcem vylucit uplne podpovrchove vedenie. Kade by som si to predstavoval ti este nepoviem. Som o tom tak velmi konkretne nepremyslal. Tiez som bol podobneho nazoru ako ty, ale poznam ludim, ktorym som potom ukazal petrzku, a povedali, ze miesta je dost. Ale som to nekonzultoval este. Okrem toho si myslim, ze ci uz metro, alebo elina, ze by kludne mohli stacit dve vetvy, s tym, ze ved predsa vetva nemusi ist takmer uplne rovno - moze mat aj obluky a podobne (samo, nie take ako maju sucasne eliny).
A este sa priznam, ze ked som prisiel na tieto stranky prvy krat, tak som bol uplne za metro a o eline ani pocut. Ale ako som sa podozvedal rozne veci - popozeral, tak som zmenil nazor (sice nie o 180°), ale zmenil
.
A este sa priznam, ze ked som prisiel na tieto stranky prvy krat, tak som bol uplne za metro a o eline ani pocut. Ale ako som sa podozvedal rozne veci - popozeral, tak som zmenil nazor (sice nie o 180°), ale zmenil
.
.
Andrej (Anndy008)
Ale stale to moze byt iba doplnkovy system. Ked je husta siet a vela liniek odvsadial vsade, tak zvacsa nemozu mat taky husty interval, ako keby sa urobilo menej, ale za to nosnych liniek v kratkych intervaloch a k nim doplnkove linky, akurat by sa muselo prestupovat. Ale smozrejme bybolo najlepsie, keby tieto nosne linky boli (metro, ci elina - proste oddeleny kolajovy system).
Hroch: no eliny v petrzke by sa dali. Len si treba predstavit jednu vec a to, ze elina nepojde tam, kde su teraz cesty, dalej, ze ked ich bude pretinat, tak mimourovnovo, a tiez, ze budu useky, kedy pojde proste pod zem. Tak isto netreba cakat zastavky na kazdom rohu, pri kazdej kralikarni. Skor to bude par zastavok, od (alebo okolo) ktorych by mali chodit ine linky a rozvazat ludi do finalnej destinacie (tbus, ci nakoniec aj bus).