Martin z AA (Prahy)> Co takto tam nasadit vrtulnikovu prepravu?
V zivote som v AA (Prahe) nebol ale takyto system by som apon raz v zivote rad videl
hehe... Vies co pozriem sa do mapy a poviem ti ci by sa to tam hodilo
"Muhehe" (citat Martyk
)
---
...asi s tou travou prestanem
V zivote som v AA (Prahe) nebol ale takyto system by som apon raz v zivote rad videl
hehe... Vies co pozriem sa do mapy a poviem ti ci by sa to tam hodilo
"Muhehe" (citat Martyk
)---
...asi s tou travou prestanem
).
Papyr
Martyk: jo, huleni je fpoho
Ad integrovana vnutro- a okolobratislavska kolajova doprava: to snad nemyslite vazne, pouzivat v meste namiesto 600 V== napatie 25 000 V, 50 Hz. To by sa dalo JEDINE ak by boli dosledne odizolovane vsetky elektrickove trate od cestnych komunikacii. V podstate by to znamenalo zrusit elektricky uplne a postavit ich nanovo. Ved by nemohlo existovat ani blbe krizenie s trolejbusom. Viete, ake zlozite je len krizenie zeleznicneho a trolejbusoveho vedenia v Presove? A to sa na vychodnom Slovensku na zeleznici pouziva len 3000 V ==, nie ako v Bratislave 25 kV ~~. Dalej: predstavte si, ze sa to uvolni a spadne. Na koho to spadne, ma proste smolu. Navyse, 25 kV "pritahuje"...
Z uvedeneho vyplyva, ze jedine riesenie by bola skutocne viacsystemova elektricka, ale kolko by vyvoj a vyroba takeho vozidla stali, sa nepytajte...