Martin Fundárek: je uplne jasne ze treba vyriedit zastavky, ako doplnkovu dopravu by bolo treba prednostne trolejbusy a tam kde to z neakych dovodov nie je mozne, tak autobusy...
						
						
						
						
					
						
  
 
 
 
 V zivote som v AA (Prahe) nebol ale takyto system by som apon raz v zivote rad videl 
 hehe... Vies co pozriem sa do mapy a poviem ti ci by sa to tam hodilo 
 
 
 
  "Muhehe" (citat Martyk 
 )
 
 
 
 
						
						
 ).
						

						
 Inac, s tebou mozem suhlasit, tiez by som nechal par ulic aj na rozchode 1000 mm, ak by sme teda naozaj presli na 1435 (comu neverim lebo to stoji az moc penazi). Inac, kby sa hypoteticky prerabala siet na 1435ku, tak potom by som celu siet upravil tak, aby vyhovovala vozidlam RT8D5 (nema schody). Cize vysoke nastupistia a obluky posunute tak, aby vyhovovali profilu RT8D5. To by si ale vyziadalo okrem ineho aj nove vozidla (RT8D5 - to by uplne stacilo, co na tom ze je to CKD - teda pokial by to este vyrobili 
 ). Alebo ked uz, tak potom KT8D5N, ale lepsie by boli RT8D5. Samozrejme nie vsetky trate by sa prerabali naraz. Povedzme Karlovka a Dubravka by bola prva, kde by sa aj nasledny vypravovali vylucne RT8D5. A podobne. Toto by si ale vyziadalo rychlu zmenu, nove vozidla a vozovnu (ziadna sucasna nie je vhodna pre KR8D5). Ale to su vsetko spekulacie, co sa asi naozja urobi bude velke NIC. 
						
 chcem vidiet cloveka, ktory tam bude cestovat s dvoma neplanovanymi prestupmi...
						
Andy