Koho zaujima, ako to v tom Karlsruhe naozaj vyzera, skuste http://www.bahnuk.150m.com/340/germany/karlsruhe/kvv97.zip - ale potrebujete mat simulator bahn, co by vsak mal mat kazdy
Druha vec je http://www.karlsruhe.de/KVV/download/lnp/lnpnetz.pdf schema v pdf, ale k tomu je zase mat dobre mapu Nemecka.
Druha vec je http://www.karlsruhe.de/KVV/download/lnp/lnpnetz.pdf schema v pdf, ale k tomu je zase mat dobre mapu Nemecka.

Martyk
Změna napájecího napětí tramvají je docela divnej nápad, hlavně proto, že souběh neni možnej. Je taky zbytečná, protože voba systémy na železnici sou strídavý a tim pádem se to dá transformovat. Frekvence je irelevantní a když chceš rekuperovat, tak se to elektronicky konvertuje (v novejch lokomotivách lokomotivách je to běžný). Měniče pro trakční motory vždycky dostávaj stejnosměrnej proud, kerej měněj na střídavej, protože pro napájení trakčního asynchronního motoru musíš měnit při rozjezdu frekvenci. Elektrický vozidlo schopný dojet z Obchodní k prátru se postavit dá a je v podstatě vyřešený.