Nevypočítal niekto náhodou, keď sa vytvárala štúdia "Alternatívne riešenie k metru-električka" http://www.imhd.sk/ba/?www=clanky/altmetro, koľko by približne stálo doplnenie súčastného elektičkového rozchodu 1000mm o tretiu koľajnicu (nemuselo by to byť na všetkých tratiach) na 1435mm a tým pádom by mali do mesta prístup aj prímestské "vlaky"? Nemyslím vlaky toho klasického typu aký poznáme na tratiach ŽSR, ale napr. vysokokapacitné električky ktorých dĺžka by bola povedzme 30-40m. Viem od kamoša ktorý pár rokov pracoval vo VW, že VW v Devínskej uvažoval o predĺžení trate z Dúbravky až do fabriky. Keby sa priemyselný park na Záhorí rozbehol možno až tam. Tam by ale súčastné električky svojou kapacitou nepostačovali. Uvidíme ako dopadne dopravný prieskum, ktorý robil Dopravoprojekt a ako sa zmenila kapacitná skladba presunu ľudí z okolia do Blavy a vrámci Blavy. Keby mali individuálni motoristi (teda niektorí, určite nie všetci) k dispozícii vyhovujúce spojenie do Blavy za rozumnú cenu, tak by si aj centrum mesta určite vydýchlo od áut.
riko
Čo myslíš ozval sa niekto? Nikto. Postupujú v duchu, však čím menej informácií uverejníme, prípadne žiadne, tým menej ľudí bude do toho kafrať a tak nám to ľahšie prejde. Ak nechce odpovedať na maily, tak nech si na stránku nedáva mailovú adresu. Takže skús mu poslať papierový list, aj keď si osobne myslím, že Očovanovi je to už jedno (tak ako mu bolo všetko jedno čo sa v Blave dialo za posledné 4 roky), keď na jeseň končí. Ak Ti odpovie tak Ti pogratulujem a s chuťou si prečítam tú nič nehovoriacu odpoveď ako to nejde, ako nie sú peniaze, lebo nie sú podielové dane a bla, bla, bla, bla.