není problém se domluvit, když přijedete do Brna dát někde scuka. Já do Blawxy pojedu tak někdy v květnu(máji), tak asi začátkem. Teď mě čeká akce na vlaky do Hanušovic na Berty, takže teď to mám dost nadupaný. No zítra je třeba okouknout provoz na 77 a nějaký fotky, zítra je poslední den provozu téhle linky.
tbc. to by na těch brněnskejch stránskách muselo něco bejt
d3k0: jasně to je věc Klaus and Maciar, to je dlouhá diskuze, ale ta pro nás není důležitá. Pokud jde o vznik nových možností, tak nevím, i s málem se dá hodně vykouzlit, viz. u nás.
tbc. to by na těch brněnskejch stránskách muselo něco bejt
d3k0: jasně to je věc Klaus and Maciar, to je dlouhá diskuze, ale ta pro nás není důležitá. Pokud jde o vznik nových možností, tak nevím, i s málem se dá hodně vykouzlit, viz. u nás.
Š 21 Tr
A co nového v nákupech, tušíse aspoň co a kolik se toho bude kupovat? Myslím, že budete potřebovat tak 20 nových vlaků až zprovoznité Barandovskou linku, z Hlubočep dál. Co tam bude prodlouženýho, 6 nebo 12?
Pokud jde o Ostravu vím tam o nových změnách v tramvajové dopravě, ale nějak moc se mi až tak úžasné nezdají. Vadími, že tammají linky jenom s 10-ti minutovým intervalem a o víkendech těch 20 minut celodenně na některých linkách nic moc.
Pokud jde o brněnské tramvaje, tak se za linkové vedení vůbec nestydím, myslím, že je to pro Brno, nejlepší řešení, snad bych jen půlil interval o víkendech na dvojce a nasadil zpátky kloubáky místo 2xT6, ale T6 tam stejně jenom najíždějí kilometry, protože pro ně v Brně nemáme výkony. A 13 bych o víkendech nechal lítat taky v polovičním inetrvalu a v sólech, v sólech bych nechal o víkendech i 12, ale v nedělu bych ji posílil, jak je zvykem teďka.
Ale pokud jde o vozový park, tak je to katostrofa. Na Astry můj názor znáš, myslím že tyhle tramvaje jsou dobrý pro malý provozy: Olomouc, Plzeň, Most, Liberec, tam jo, ale Praha, Brno, Ostrava no tam bych je neměl. V Ostravě jsou šílenci, že je tam používají místo dvojčat.
Soutěžní otázka: co jezdí za typ vozu na lince 4?