s ľútosťou Vám oznamujeme, že z technických príčin
Vám nemôžeme vyhotoviť výpis odchádzajúcich volaní
pre Vami zvolenú telefónnu stanicu a obdobie
Táto skutočnosť prirodzene nebude mať vplyv na vyhotovenie nasledujúceho výpisu odchádzajúcich volaní.
Radi by sme sa Vám v tejto súvislosti úprimne
poďakovali za porozumenie a dôveru.
---
KOKOS! Tak akoze uz si robia fakt uplne co chcu!!!! Hajzli! Si platim za vypisy, tak chcem vypis, a ked neni vypis tak co? Mi vratia peniaze? No urcite, ved maju MONOPOL!!! A co si myslite? Ze im to vadi? Nie, im je to uplne fuck jedno! A viete preco im je to fuck jedno? LEBO SU TO MADARI! Ano...
Ospravedlnujem sa o5 za moj vystup ale dnes som vobec nemal dobry den... hmmm... a toto je len obycajny DOKAZ o geni(t)alnosti nasich operatorov! Hovorim za vsetkych troch! Ale teleKOMUNISTI su ajtak najhorsi, chodi cez nich viac ako milion ludi a im je jedno, ake sluzby im poskytnu, ved konkurencia pevnych liniek NIE JE!
Uroven okolo prispevku #4585: Aj ja si robim srandu z madarov a z tej ich gebuznej reci, NO A CO? Sa ani k SNS nehlasim TAK CO MI BUDETE ROZPRAVAT< SLOVACI? SA ZOBUDTE? A VIETE VOBEC KTO VYRABA TIE AUTOBUSY???
.
.
.
NO MADARI!!!!!
Momentalne citam 31.12., tak ak sa to medzicasom uz napisalo, tak sorry, ale myslim si, ze zatravnenie kolajnic by sa kosit nemuselo, staci na eliny dat dopredu nejaku kosacku a zapinanie z kabinky vodica a bolo by.
(len neviem kolko by ta kosacka vydrzala pri nasich kamikaze trabust tratiach)
Spectre:Nožní retardér je namontován v několika kusech autobusů. Ale řidiči řekli jasně, že to nechtějí. Je pravda že páčkový retardér je osvědčený a pohodlný.
Co se týče té přístrojovky, tak ta řidiči umožňuje dokonalé místo na nohy, vše při ruce a na očích a je polohovatelná s volantem. U Karosy když pohneš volantem, tak pevně přibudovaná přístrojová deska zůstane a volant ti zakryje nějaké kontrolky. Je pravda že designérsky není tak povedená, ale je velmi účelná a řidiči si jí pochvalují. Např. při otevírání dveří nemusí řidič sundavat ruku z volantu, protože čudlíky jsou asi 4cm od volantu.
66 668 navstev!
Inak viezol som sa dnes s jednou strasne neprijemnou vodickou v 7919 do skoly a na Racku sme stali za kacicou, potom sme sa posunuli, lebo prejst sme nestihli a ta vodicka otvorila predne dvere, ktore sa zacali pohybovat asi 8 centi stale sa zatvarali a otvarali a potom ich zatvorila a tie dvere sa zacali znovu otvarat a zatvarat v celom ich rozsahu (uz nie tych 8 cm), potom ich zatvorila, ale oni sa stale takto haluzili. No potom ich nejak otvorila tak, aby to uz nerobilo haluze, ale dvere sa nie a nie zavriet, tak ich pritlacila, no a sme zase tam kde sme boli - otvorit, zatvorit, otvorit... potom vypla a zapla prud, asi stiahla zberac, mozno nie a konecne sa tie dvere umudrili a zavreli sa. Chcem len povedat, ze T6 maju taketo problemy, aj ked sme boli s "priatelmi z Ceska" v Krasnanoch, tak toto iste sa stalo 7907-cke, ktora ale mala na dverach zamok a robilo to strasne cool zvuky (vrrrrrr-ii-cvak-vrrrrrr) na celu vozovnu
Spectre> klasicky retarder sa montuje hlavne do B932. Ma 4 stupne a okrem nudzoveho zastavenia nemusis pouzivat brzdy (vid BB 831AF). Voith ma vstavany retarder. Ma to tu neprijemnu vlastnost, ze ked vodic uvolni plyn a brzdi motorom, zapne sa aj retarder a hodi Ta dopredu. Preto budte opatrni ti co si zelate novy Voith
dnes rano bol v radiobudiku rozhovor zo zastupcom DP (meno mi vypadlo), ze tento rok sa bude plynofikovat 29 busov, z toho 10 klbovych. (Novinka to asi nie je, to ja len pre uplnost.)
hmm dnes som sa kusok odviezol 6631 a ako som zistil, tak nema nahrate zastavky. Pride na zastavku, ozve sa gong a nic. Pohne sa zo zastavky, ozve sa nasleduje zastavka a nic. :-))
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin
Co se týče té přístrojovky, tak ta řidiči umožňuje dokonalé místo na nohy, vše při ruce a na očích a je polohovatelná s volantem. U Karosy když pohneš volantem, tak pevně přibudovaná přístrojová deska zůstane a volant ti zakryje nějaké kontrolky. Je pravda že designérsky není tak povedená, ale je velmi účelná a řidiči si jí pochvalují. Např. při otevírání dveří nemusí řidič sundavat ruku z volantu, protože čudlíky jsou asi 4cm od volantu.