Darro:To přeci neříkám, chci tím říct že je potřeba si vážit těch nových Ikarus 4XX protože tu budou jezdit ještě dlouho, když ty finance právě nejsou.
Doktor:Výrobný mechanismus????????? Proč vždyť v Praze nemám o nich jako cestující pochyby. Starají se o ně v celku dobře a vypadají v celku dobře.
Pochopte že v ČR nemůžeme nakupovat autobusy z Maďarska a nepodporovat český průmysl!!!! To prostě u vás nelze. Vsaďte se že kdyby jste vyrábeli Karosy, tak vás vláda do nich bude nutit taky.
Doktor:Výrobný mechanismus????????? Proč vždyť v Praze nemám o nich jako cestující pochyby. Starají se o ně v celku dobře a vypadají v celku dobře.
Pochopte že v ČR nemůžeme nakupovat autobusy z Maďarska a nepodporovat český průmysl!!!! To prostě u vás nelze. Vsaďte se že kdyby jste vyrábeli Karosy, tak vás vláda do nich bude nutit taky.
Martin
To je na co mířim, napsal si, že by se šli oběsit? Proč? Není to náhodou taky v lenosti? My jsme na tom byli přeci úplně stejně jako vy na Slovensku. Taky se mechanici museli naučit výpočetní techniku, aby mohli opravit třeba nízkopodlažní Renaulty.
Doba kdy se vozy opravovaly kladivem, je pryč teď se používají notebooky. Doba, kdy řidiči jezdily doslova v monterkách je taky pryč. Když řidič nemá v Praze kravatu a teplota stopupne v kabině nad 25°C
tak mu strhnou 500 Kč z platu. Chtělo to trochu dřiny, ale výsledek se dostaví. A jak na to nadávaj-
na stejnokroje a na moderní autobusy. Taky se jim to nelíbí, ale taková je doba. Konkurence je nám za zády.