D3k0: z tvojho prispevku mi nie je celkom jasne, ci ta uprava tabuliek s cislami je skutocne upravena nejakou celostatnou normou typu STN, ci EN, alebo to je len nejaka miestna norma. Pretoze napr. DPB a DPMK skutocne tabule podla tejto normy maju. DP Zilina a Presov maju tabulky take, ze cislo je uvedene vlavo, cervene v bielom poli zhruba stvorcoveho tvaru, a trasa je uvedena bielym pismom na modrom podklade v zbytku tabulky. To je zboku. Porusuju tym nejaku normu?
BTW, Zilina ma zboku format tabulky svojskych rozmerov (zhodny na vsetkych vozidlach) a vpredu taky velky stvorec a la 14 Tr, tiez na vsetkych vozidlach. Presov ma zase vsetky bocne transparenty, aj na a-busoch, velkostou zhodne s trolejbusovym formatom (take tie prilis podlhovaste.)
BTW, Zilina ma zboku format tabulky svojskych rozmerov (zhodny na vsetkych vozidlach) a vpredu taky velky stvorec a la 14 Tr, tiez na vsetkych vozidlach. Presov ma zase vsetky bocne transparenty, aj na a-busoch, velkostou zhodne s trolejbusovym formatom (take tie prilis podlhovaste.)
Papyr
A najlepší autobus nie je česká Karosa, ani maďarský Ikarus, hoci obe tieto fabriky vyrábajú fantastické veci (Karosa CityBusy a Ikarus rad 4xx) - ale mňa osobne za srdce uchvátil poľský Solaris. Tým keď som sa viezol v KE, tak len slint, slint a mľask.
Ad Jaroslav Praha: a ja som si dodnes myslel, že prebujnelá národná hrdosť a šovinizmus je vlastnosť špecifická pre Slovákov, ale mýlil som sa :-)))