Mirek Ostrava> neviem ci som to pochopil dobre, ale ty sa na nas slovakov asi chces naviest aki ste vy Cesi dobri. Inak je to pravda, ale nemusis to tak pisat, ako keby sme boli ukrajinci (teraz som to zase posunul o jednu krajinu dalej :-))
All> neberte si to porovnanie Karos a K2 tak k srdcu. Ja sa busmi vozim velmi obcas, aj to uz vacsinou Ikarusmi 412.
KLF> Nehcel by DPB radsej kupit vela elektriciek (busov, tramov) naraz, potom pauza popripde 1-2 kusy a potom zasa naval? Osobne nemam rad pestry vozovy park (napr. Galeria/Praha)
All> si zoberte ze my mame v Blawe takych vodicov, co vyjdu bud nacas (!) alebo o 6-7 minut neskor z vozovne aby jazdili maximalnu rychlost+5km/h navyse, zastavia na zastavkach tak, ze slapnu na brzdy az k zemi, dvere otvoria, drzia ich otvorene 20 sekund potom ich zavru (samozrejme, ludia este len vystupuju)a takto to ide dalej - aby mal vodic na konecnej dlhu pauzu, pofajcil, pojedol, popil, pospal, isiel na zachod... no a este za to beru plat. To je moj nazor na chodenie 37 do a zo Zahorskej Bystrice...
All> Tie diery v podlahe berte s rezervou, ale prehrdzavene derave steny a strechy, to uz nie... Som raz isiel 102 (teraz 37), prsalo, sedel som vzadu pri stene a kvapkalo na mna...
TeBeCe> ja som to s 7070 myslel ako ze ju vyradili na K2S - ale nerozoberajme to uz
All> skoro by som zabudol - vsetko najlepsie v novom roku (uz sa opakujem)
All> neberte si to porovnanie Karos a K2 tak k srdcu. Ja sa busmi vozim velmi obcas, aj to uz vacsinou Ikarusmi 412.
KLF> Nehcel by DPB radsej kupit vela elektriciek (busov, tramov) naraz, potom pauza popripde 1-2 kusy a potom zasa naval? Osobne nemam rad pestry vozovy park (napr. Galeria/Praha)
All> si zoberte ze my mame v Blawe takych vodicov, co vyjdu bud nacas (!) alebo o 6-7 minut neskor z vozovne aby jazdili maximalnu rychlost+5km/h navyse, zastavia na zastavkach tak, ze slapnu na brzdy az k zemi, dvere otvoria, drzia ich otvorene 20 sekund potom ich zavru (samozrejme, ludia este len vystupuju)a takto to ide dalej - aby mal vodic na konecnej dlhu pauzu, pofajcil, pojedol, popil, pospal, isiel na zachod... no a este za to beru plat. To je moj nazor na chodenie 37 do a zo Zahorskej Bystrice...
All> Tie diery v podlahe berte s rezervou, ale prehrdzavene derave steny a strechy, to uz nie... Som raz isiel 102 (teraz 37), prsalo, sedel som vzadu pri stene a kvapkalo na mna...
TeBeCe> ja som to s 7070 myslel ako ze ju vyradili na K2S - ale nerozoberajme to uz
All> skoro by som zabudol - vsetko najlepsie v novom roku (uz sa opakujem)
TeBeCe
No ale ked sme uz pri tych dverach tak na elektrickach t6a5 kombinacia: pohon dveri IFE + vypnute blokovanie rozjazdu + ludia stojaci na schodikoch tiez nie je dvakrat bezpecna. Uz sa mi niekolko krat stalo, ze som stal na poslednom schodiku a ked sa dvere zatvarali tak sa im dostala do cesty nejaka prekazka (moja noha). Co ine ostavalo tym dveram ako sa znovu otvorit a skusit to este raz...no lenze vodic s takouto moznostou nepocita, a tak kym sa dvere znova zavru, tak elektricka ma uz znacnu rychlost...a ked stojim na poslednom schode tak to veru prijemny pocit nie je...
A este jedna vec, naco preboha montuju do trolejbusov pneumaticke otvaranie dveri ked je tam tolko elektriky ????
KLF: Aj tebe setko naj v roku 2001 !!:-)