Reply on: bobitwo #255073:
volakedajsie plany pocitali so zadratovanim prievozu + mala tam byt aj vozovna a meniaren (z toho vyplyvaju problemy s poklesmi napatia na gagarinke v usekoch ktore su daleko od oboch susednych meniarni a v povodnych planoch mali byt napajane prave odtialto)no a keby k tomu zazraku doslo, tak ten prestup na UNS na trolejbus ktory ta dovezie blizsie k domu by zmysel nejaky daval... len to sme zas oklukou aj pri objednavke dopravnych vykonov a ochote zo strany magistratu k narastu... akurat ze to nie je pre sudruhov take vonave ako kybel cervenej farby....
tiež okolo iba rodinné domy.
si zabudol, že sme v Bratislave. Tento konkrétny lom tam je už minimálne 3 týždne.
bobitwo
- ŽST Rusovce - 6km
- Slnečnice - 6km
- ŽST Petržalka - 4,3km
- Digital park - 1 km (čo tam je v okolí, že po 1 km by vlak musel zastavovať?) alebo lávka pod Starým mostom 1,8km (autobusy tam nestoja, zastávky električky tam nedáš, najbližšia zastávka je pri TPD a to treba šliapať hore kopcom, je to cca 400m, takže aj tam veľmi uniká pointa, prečo tam zastavovať
- ŽST ÚNS - 5,4/4,6km (natíska sa otázka, pre koho by zastávka bola, v okolí nič nie je, iba rodinné domy v Prievoze)
- nadjazd nad Gagarinovou - 1,3km (tiež tam v okolí nič nie je a bez urážky, ale časti ako Prievoz, Hrušov a Podunajské Biskupice, dokonca aj Petržalka nie sú zrovna destinácie, kam chodia ľudia za robotou)
- napojenie na trať 130 (ktorá už teraz je extrémne vyťažená. - km som nerátal.
Natíska sa otázka, aký stroj by tam jazdil, keďže potrebuješ skôr električku, alebo niečo ako bola/je motorová jednotka 810/813, určená na podobný typ trate a kto by to využíval? Tá trať obchádza všetky dôležité dopravné uzly a všetky miesta, kam by si čakal, že sa ľudia potrebujú dostať. Jasne, nejaká klientela sa nájde, ale je to niečo rentabilné?