Ty si osobitný prípad, bývaš v lese .... podobný prípad je Topoľové či Ketelec, tam tiež nič nechodí a tamojší obyvatelia to majú na zastávku k Batthyányiovskému kaštieľu dosť ďaleko
nuž, pri pohľade na to, čo bolo na primátorskom stolci od r. 1990 si fakt neviem spomenúť, pri ktorom z nich som mal aspoň aký taký záblesk spokojnosti s ich činmi .... čierne stavby rastú ako po daždi, kultúrne pamiatky padajú k zemi, developkári namiesto búrania nechávajú účelovo zhorieť určené budovy, naďalej prebieha masívne pranie špinavých peňazí (Meyer Lansky by mal radosť) a všetko je to zavŕšené zbytočnými kampaňami o "dosiahnutých úspechoch" .... nevraviac o zopár indivíduách, ktoré by v civilizovanej krajine sedeli a to, čo nakradli, by už dávno prepadlo v prospech verejných zdrojov ... je to neschopnosť, nemohúcnosť, nevedomosť, účelová slepota ???
"A samotné tržby z parkovacej politiky idú do strašne pomaly rozvíjajúcej (ale predsa) sa parkovacej infraštruktúry ako sú záchytné parkoviská, ktoré využíva viacero osôb ktoré poznám, a tie potom nemusia zaberať miesto nám v meste. "
Prosim zoznam tych novovybudovanych zachytnych parkovisk na pozemkoch patriacich mestu (beriem aj tie ktore su v stadiu realizacie po vysporiadani vlastnickeho prava k pozemkom)
pretoze to co vidim ja je len oficialne "vyuzitie" ploch ktore boli na uzemi tohto mesta casto vybudovane presne s tymto ucelom uz za minuleho rezimu....
"ako chronický cestujúci MHD sa mi skrátila cesta do práce z 30 minút na 8 minút."
to by ma celkom zaujimalo ako (mna napada len jedna moznost a to ze si zmenil pracu
ja sa za 8 minut len na zastavku MHD dostanem iba ak k nej idem autom a vzhladom na zavadzanie parkovacej politiky by som nasledne aj cas straveny v mhd musel zaplatit este aj v parkovnom (a nedajboze ze sa udeje nieco ako dnes pri garde....)
a kedze ako dobre vravis mesto sa rozvija, tak akosi si dovolim tvrdit ze nam nas PRimator na to tak trosku pozabudol a objednavka dopravnych vykonov je stale v rozsahu kam to bolo zosekane v polovici 90tych rokov..... takze okrem sabotovania tych co si dopravu riesia po vlastnej osi vlastne nic nepriniesol....
Chápem a súhlasím, teda počkám na to so svojím definitívnim hodnotením, avšak dovolím si tvrdiť, že pri najhoršom situácia bude podobná, len sa zbavíme služobných áut resp. kuriérskych dodávok, a nemám nič proti ľuďom čo majú viac áut, ale za mňa osobne by to bol prežitok a keď už mám na to vlastniť viac áut je na mieste platiť za ne viac. Mal som situaciu pri bytovke kedy sused blokoval neustále 4 miesta 4 svojimi autami. Plus prihlásením trvalého pobytu získa mesto do pokladnice viac prostriedkov a nech je vo vedení ktokoľvek (ideálne niekto kompetentný) tak je to to čo chceme všetci, aby bolo viac peňazí na mesto, v ktorom žijeme a pohybujeme sa každý deň. A samotné tržby z parkovacej politiky idú do strašne pomaly rozvíjajúcej (ale predsa) sa parkovacej infraštruktúry ako sú záchytné parkoviská, ktoré využíva viacero osôb ktoré poznám, a tie potom nemusia zaberať miesto nám v meste.
Prepáč zrejme nie som v obraze, máš na mysli zlodeja z Petržalského miestneho úradu? Ktorý nemá akúkoľvek politickú príslušnosť a kontrolu svojich zamestnancov má na starosti úrad ktorý bol v tom čase pod vedením Hrčku, ktorý má skôr protichodné postoje voči vedeniu mesta.
Nie je zlé vzhľadom na situáciu v krajine a pri množstve aktívnych investícií/činností mesta, nehovorím že je to ideálne, nový úver je preventívne opatrenie kvôli konsolidácií, ktorá podľa všetkého nekončí a dotkne sa určite samospráv ešte viac, ak si myslíš že sa ide zadlžovať mesto aby sa to pred voľbami rozdalo, tak ako si použil ad hominem si pre mňa iba človek s alobalom na hlave, ktorý má v založkách infovojnu.
Asi si chcel reagovať na mňa. Kradnutie je už na súde, keďže sa zlodej nechcel dohodnúť na vyplatení aspoň časti ukradnutých peňazí. Sám uznáš, že druhýkrát to nahlásiť potrebné nie je.
A ak ti príde zadĺženie Bratislavy ako "nie je to také zlé" (vrátane toho nového úveru), tak ťa beriem len za fanatika/babku progresívku, ktorá si môže podať ruky s úderkou zo Súmračnej.
hodnotenie parkovacej politiky treba odlozit do doby, ked bude zavedena vsade - zatial sa problemy s parkovanim len odsuvaju do casti, kde zavedena este nie je. v Ruzinove od jej zavedenia na travnikoch sa parkovanie na Ostredkoch a Posni zhorsilo, teraz od jej zavedenia aj na Posni je to na Ostredkoch katastrofa. ked sa zavedie aj na Ostredkoch, majitelia aut z Ruzinova z "okolia elektriciek" si uz budu musiet vybavit parkovanie (vybavenim trvaleho pobytu, prepisom auta,...), tak sa to zase zacne plnit.
Dovolím si nesúhlasiť, keby kúrime a svietime, tak mesto skolabuje nakoľko sa mesto vyvíja aj bez vedenia mesta, vedenie mesta okrem iného je od toho aby prispôsobilo verejný priestor vývoju. A to je ten lepší prípad, v horšom prípade mesto bude aktivne tunelované. Osobne cítim značné zlepšenie oproti dobám minulých vedení, možno by som vytkol práve laxnosť v kontrolovaní kvality a uplatnení si sankcií, ale ako napríklad taká kritizovaná parkovacia politika zlepšila v takej Pošni parkovanie tak o 200% a ako chronický cestujúci MHD sa mi skrátila cesta do práce z 30 minút na 8 minút.
nuz, len ked ta cast ktoru dovrze je vyrazne vacsia ako ta ktoru spravi dobre, tak aj nahradit ho niekym kto bude len kurit a svietit je v podstate vyhra.... (ono kto nic nerobi ani nic nepo....)
Súhlasím Vajanského nie je vyriešené optimálne a javí sa to ako dočasné riešenie nech je to prezentované akokoľvek, a ak bude možnosť podporím nejakého protikandidáta, ale je dôležité aby bol ten kandidát kompetentnejší a mal predstavu o tom ako majú veci vyzerať, nie len mať vlastnosť skritizovať čo je pre každého jasné ako neúspech, to tu vieme aj my všetci, mali by sme byť náročnejší aby sme neprešli z kaluže do h*vna, len aby sme sa zbavili niekoho, kto síce spraví veľa ale časť z toho dovrže. Ak máte nejakú informáciu o kradnutí, mali by ste ju nahlásiť na polícií, o ničom takom neviem, čo sa týka zadlženosti nie je to také zlé, ale bude horšie a to môžeme do budúcna po novom vďačiť aj konsolidácií na koľko sa dotkne aj samospráv.
Nadpis by mal byť "magistrát hlavného mesta mrzí". Ja som tiež Bratislava a mňa to nemrzí. Naopak ma mrzí, že sa robia neodborné zásahy ovplyvňujúce dopravu bez analýzy dopadov (napr. Vajanského), že sa v meste kradne a zvyšuje sa zadĺženie a že petržalská električka, ktorá mala byť hotová už pred viac, než rokom, bude hotová o rok (ak vôbec).
Ale chápem, vydávať stanoviská k zmenšeniu počtu nástupíšť na AS (ktoré boli aj tak nevyužité) sa hodí ako zásterka, nemusia sa potom vyjadrovať k ich pochybeniam.
Koľajnice sú položené. Stožiare trakčného vedenia majú výložníky, ale to mali už pred štvrť rokom. Neprešiel som trať celú, iby som vyliezol na teleso v jednom mieste. Neviem ani či vôbec sú už namontované návestidlá, ani či sú zapojené. To by chcelo dron, možno pribudnú videá. Tu je video spred dvoch týždňov: https://www.youtube.com/watch?v=F770Pw6sggM
Zrovna dnes som sa tam bol pozrieť. Aha, takže tak meškajú, že na stavbe pracuje päť a pol človeka pondelok až piatok. Posraný kamenný obklad portálov nového podjazdu robia už štvrť roka a stále nie je hotový! Meškajú, ale cez víkend na stavbe ani nohy! Zjavne zhotoviteľ nedostane absolútne žiadnu pokutu za nedodržanie termínov. A tie výhovorky nech si niekam strčia. Dobre vedeli kde most stavajú. To, že boli tak blbí a nechali tam techniku, aby im ju stúpajúca voda zaplavila a spôsobila škody, je ukážkou prístupu k práci. Morava sa nevyliala náhle, behom pár hodín. Stúpala dlho a vzhľadom k počasiu a modelom sa vedelo viac ako dva dni vopred, že sa vyleje a zatopí stavenisko. Mali dosť času stroje odpratať. Ale nie, nechali ich tam, nech je škoda čo najväčšia. A tým pádom aj časový sklz. Totálna neschopnosť a nekompetentnosť. Ale však vieme v akej krajine žijeme.
mhmhd