Reply on: si #253046:
Upresním: V časoch dávno minulých bol AB iba z Hlavnej stanice po Svätý Jur, a potom z Púchova ďalej. Medzi Svätým Jurom a Púchovom boli hradlá (s ručnou obsluhou, ako napríklad https://www.vlaky.net/trate/objekt/1479/hradlo-sihot/ ). Ako počet vlakov postupne klesal, tak sa niektoré hradlá postupne rušili, ešte pred koridorizáciou. Preto priepustnosť dnes oproti minulosti je na úseku Svätý Jur - Púchov porovnateľná.
Samozrejme faktom zostáva, dnes je priepustnosť nedostatočná a preto sa bude zvyšovať (teda po Leopoldov, ďalej je to v pohode).
integrácia
neotravujte, tu sme pri hlavnej stanici v Stupave a tuneli cez Karpaty (a iných tuneloch)
btw pre pobavenie: "Samozrejme BID, a.s. ako organizátor dopravy (organizátor IDS BK) komunikuje s dopravcom a vždy vyžaduje dodržiavanie štandardov vyplývajúcich z rámcovej zmluvy."
to je odpoveď na otázku, či kontrolujú dodržiavanie štandardov Arrivou a ich nedodržanie pokutujú...tak iba vyžadujú, hezký