Reply on: Andrej #252363:
Len je smutné, že k údržbe a starostlivosti akú má 4921 sa bežný vodič nedostane. Môžeš písať do knihy poruchy, môžeš žiadať opravy, chodiť za vozmajstrom, za mechanikmi, vedúcim ... Kým to ako tak jazdí, tak je všetko v poriadku. V DPB bolo vždy zopár tzv. "vládnych vozidiel" s extra starostlivosťou, lenže to bolo len a jedine preto, že vodič bol kamarát s vedúcim, prípadne niekto zhora tlačil na to, aby konkrétny voz bol v dobrom stave, pretože si ho brával ako brigádnik.
Ike
Ani diaľničná známka ti negarantuje, že nebude 20 km vedených v jednom páse s rýchlosťou 80 kmh. Ani mobilný paušál ti negarantuje že budeš mať všade signál. Ani PCL ti negarantuje že nástupiš do každého autobusu a ani permanentka do fitka ti negarantuje, že ťa tam pustia, lebo je plno. Ani paušál na Wolte ti negarantuje, že tvoja reštaurácia bude mať tvoje obľúbené jedlo. Ani frequent flyer program ti negarantuje, že letecká spoločnosť nevypreda miesta alebo že nelieta z tvojho bydliska. Ani Netflix ti negarantuje, že tvoj film tam bude. Takto tá služba funguje. Za udržiavaci a symbolický paušál máš odomknuté dvere s rizikom, že v malom počte prípadov to nebudeš môcť využívať.
Kde máš garanciu, že pri prísne regulovanom rezidenčnom parkovaní sa ti ujde lístok a nedopadne to tak, že parkovisko bude v niektorých časoch doslova zívať prázdnotou a ty budeš cvakať komerčnú tarifikaciu?