Reply on: Mhr1 #251940:
Podľa neho budú patriť k mestskej chudobe aj tí, ktorí v Dubaji cestujú metrom v Gold Class. Dubaj, Doha, Rijád začali budovať metro, lebo im narastá chudoba. Združenie 6 najbohatších štátov na Blízkom východe známe ako GCC organizovalo pred pár rokmi konferenciu a metre a železnici. Že by to robili preto, lebo sú chudobní? ANDY27 skrátka nedospel, má veľmi detinské predstavy.
andy27
1. Ak si ho vodič nevšimne, čo si napr. pri dvojkĺbových trolejbusoch často nemá ako všimnúť, tak mu to musí niekto nahlásiť. A to je zjavne ťažšie, ako sem vypisovať do fóra. "Malo by sa s tým niečo robiť..."
2. Ak je to linka, čo ide na AS Nivy alebo Stanicu, prípadne taká, z ktorej sa prestupuje, tak "vyhnať ho z MHD" znamená zastaviť a pár minút sa s ním naťahovať, kým pochopí, že musí vystúpiť. Vodič MHD sa musí rozhodnúť, čo je horšie: smrad alebo to, že X ľudí zmešká medzimestský bus, vlak alebo nestihne prestup.
3. "Zvyšok je problém spoločnosti" je dobrá ukážka spôsobu myslenia, ktoré bráni Slovensku sa niekam posunúť. Historicky oscilujeme medzi módom perzekuovať asociálov (Slovenský štát, komunisti) alebo im nechať voľné pole pôsobnosti. Aktuálne sme v tom druhom extréme. Akurát, že máme fragmentovanú spoločnosť a fragmentácia rastia, takže asociálov bude pribúdať a najmä vo veľkých mestách.