Tak ono by sa vôbec nič nestalo, keby spoje e4 k ŽSTNM boli označené ako e6, spoje t49 k NÚSCH ako t46 atď. Je to legitímne, rovnako ako súčasný systém. Čo je lepšie, je vec názoru. V Prahe chceli mať "metropolitné" linky s polovičným intervalom. Avšak zatiaľčo taká pražská e9 je nosnou linkou akosi prirodzene v celej trase, na e22 to museli vyrobiť umelo včlenením pôvodnej e23 do e22. A tak v súčasnej podobe jazdí e22 v celej trase len skoro ráno či večer. Inak sa striedajú všetky možné varianty, krátka na oboch smeroch, dlhá na jednom konci a krátka na druhom a naopak a občas aj dlhá na oboch koncoch. Takže 4 trasy označené všetky ako 22... To podľa mňa tiež nie je práve ideál, keďže čísel je nekonečne veľa.
andy27