Tie prototypu su fakt zaujimave.
Neviete ci sa vobec dajake zachovaly?
Z ktoreho roku priblizne pochadzaju prototypy Karosy B841 (mala nebodaj uz novsiu koncepciu ako rad 7xx?)
a co tak priblizny rok vyroby strojov 18Tr, 23Tr?
A vobec si neviem predstavit ako by fungovala elina K3, ved tam mi mala motory tiez len na dvoch podvozkoch (pod klbom predsa nie su), tak ako K2 prip. T3, neviem ci by to s bratislavskymi navalmi zvladala.
;-))
Neviete ci sa vobec dajake zachovaly?
Z ktoreho roku priblizne pochadzaju prototypy Karosy B841 (mala nebodaj uz novsiu koncepciu ako rad 7xx?)
a co tak priblizny rok vyroby strojov 18Tr, 23Tr?
A vobec si neviem predstavit ako by fungovala elina K3, ved tam mi mala motory tiez len na dvoch podvozkoch (pod klbom predsa nie su), tak ako K2 prip. T3, neviem ci by to s bratislavskymi navalmi zvladala.
;-))
Koniec-koncov, to, ci je zastavka na znamenie, sa mozu docitat v cestovnom poriadku.
Spectre
S tým, že 5 ľudí zazvoní vodičovi by sa to dalo vyriešiť. V takom Brne majú na kabíne namontované svetlo, ktoré sa po stlačení znamenia rozsvieti, takže cestujúci vedia, že to už nemusia mačkať. Zopár trolejbusov aj u nás má nad dverami dve svetlá. Jedno je nevystupovať, a druhé zasvieti po stlačení signálu. 15TrMky majú podsvetlené samotné tlačítko znamenia.
A keby mal niekto námietky, že to cestujúci nepoznajú - jednoduchá elektronika, ktorá pípne iba pri prvom stlačení sa dá vyrobiť s nákladmi niekoľko korún.