Reply on: Ike #246905:
Bratislava nie je okresné mesto. Je to hlavné mesto, ktorého funkcia a hospodársky význam generuje množstvo cestujúcich, ktorí sem prichádzajú za povinnosťami aj menej často, hoc pravidelne - napr. párkrát za rok. Som presvedčený, že intenzívna kampaň pri takej zásadnej zmene akou je zmena systému obsluhy zastávok má trvať určite podstatne dlhšie ako tri mesiace.Uvedeným príkladom (koruny, telefónne búdky, diskety...) nerozumiem. Uvádzaš ich, ako keby mali potvrdzovať Tvoje názory. Pritom sú to, práve naopak, všetko príklady trvalých zmien, na ktoré si používatelia mali možnosť zvykať postupne počas prechodného obdobia rádovo dlhšieho, ako je kampaň DPB k zastávkam na znamenie.
)
Ike
Malo zmysel čakať týždeň, lebo aj pravidelný cestujúci mohol byť povedzme na dovolenke alebo PN. Malo zmysel čakať mesiac, lebo niekto z rôznych dôvodov nemohol cestovať a tie hlásenia reálne edukovali jednotky ľudí. Ale aj tak príde deň, kedy sa tie hlásenia zrušia a niekoho to stále môže zmiasť.