Prosím Vás, kedy opravíte neuveriteľne vŕzgajúcu stredovú "harmoniku" na spoji č.92 s odchodom z DNV o 7.50? Vodič zatvorený v kabínke to nemusí počúvať (aj keď si myslím, že to počuje) ale my cestujúci áno. Skúste v tom autobuse vydržať každý deň 50 minút. Prajem pevné nervy všetkým cestujúcim!
Turbo
vies, my tu mame taku "genialnu" udrzbu, ze to vyzera ako to vyzera (myslim tym autobusy). Karosy su v najhrsiom stave, co je skoda. Keby boli v lepsom, urcite by sa na ne tolko nenadavalo. Rozumej: keby boli vsetky ako po GO, tak ani ja na ne nic nepoviem, mozno akurat tolko ze som spokojny, ale mozem akurat snivat dalej. "Polikarus" 280: mame az dva, jeden stoji aj v Juraku, ale neviem ci jazdi
- Inac dopocul som sa ze BUBLIFUK 4400 bude jazdit!!!!!! :))))))) Udajne nasli suciastky a chcu ho opravit!!!! Nech ho spravia, je to posledny bus s Motorom V8! nech uz beha, tak sa tesim !!! -
Hrobinka: K tomu vyhoretetmu 15Tr c. 6616. Dalsi priklad nasej udrzby. Co ma vsak velmi stve je to ze to bola jedna z mala 15Tr ktora mala napravy Praga HN2 (aspon myslim, ze to su praga). Su totiz ovela tichsie ako tie hnusne MAGYAR RABY, ktore mimochodom maju aj ikarusy 280 - preto tak hucia, nieje to motorom. Skoda, ze HN2 neboli na vsetkych trolejbusoch, je to totiz jedine co mi chyba. A take odovodnenia, ze RABA ma lepsiu zivotnost, je menej narocna na udrzbu, ... . to ma nepresvedci aby som ju mal na trolejbuse, ktori vdaka nej straca jednu z vyhod oproti busu - tichost.