To TURBO:
Díky za včerpávající odpověď. Já jsem byl v Bleve před dvěma lety a tak hrozné mi ty busy nepřipadaly, ale to jsem se vlastně vozil jen trolejbusy a tramavjemi, tak proto.
No zrovna teď před chvílí jsem jel po dlouhé době u nás Ikarusem a málem jsem se v něm upekl, jak tam bylo vedro :-((
Jinak, 22Tr jsou pěkné, 21Tr super, v Brně jich je teď 35 ( posledni došly, 6.8.01 ).
Ale pěkný je i Trolino 18, to bude konkurence Škodovky, protože jak znám DPOstrava, tak určitě tento trolejbus koupí, když škodovka není schopna dodat 22Tr, naše DP už většinou 15TrM nechtějí.
Díky za včerpávající odpověď. Já jsem byl v Bleve před dvěma lety a tak hrozné mi ty busy nepřipadaly, ale to jsem se vlastně vozil jen trolejbusy a tramavjemi, tak proto.
No zrovna teď před chvílí jsem jel po dlouhé době u nás Ikarusem a málem jsem se v něm upekl, jak tam bylo vedro :-((
Jinak, 22Tr jsou pěkné, 21Tr super, v Brně jich je teď 35 ( posledni došly, 6.8.01 ).
Ale pěkný je i Trolino 18, to bude konkurence Škodovky, protože jak znám DPOstrava, tak určitě tento trolejbus koupí, když škodovka není schopna dodat 22Tr, naše DP už většinou 15TrM nechtějí.
Robin
U nás v olomouci máme jen Karosy ( B741 všechny reko, B941 a B941.1962(E), b732, 731, 932, 932E) a Ikarusy 280 ( naštěstí jen 5ks, 3 po GO a 2 totálné šroty ) a dva SORy 7.5
No s Karosami jsem spokojen velmi, protože jezdí super, údržba je taky super a cestuje se v nich taky téměř skvěle, ale byl bych radši, kdyby se koupilo už něco jiného, protože je to už celkem zastaralá konstrukce ( B932/941E nic víc než stará kastle a nová čela + doplňky ve stylu BUSE LED a sedačky...) Na prezentaci byl u nás Solaris a to je opravdu skvělý autobus, který by (jeho 15 - metrová verze) na jedné naší vytížené lince mohl nahradit i kloubáky. No ale u nás se taky moc peněz na MHD nedostává, a Radní na nové nízkopodlažní vozy kašlou. Naposledy se koupily 4 Astry a pořád na ně někdo nadává, i když jejich vypravenost je výborná. Jediné štěstí, že máme tramvaje i busy ve skvělé údržbě, i když naši dílenští si nějak nemohli u T3 zvyknout na něco jiného, než je odporová výzbroj a zprovoznění první T3M.4 (TV14) trvalo téměř 4 měsíce!
Ikarusy 280 nemám rád, protože je v nich zima, řve motor, smrdí to v nich, jsou pomalé, líné, prostě krize. Už aby byly všechny vyřazeny a nahrazeny novými kloubáky.
Teď, jak byla u Vás z ČR návštěva pořádaná vyd. Wolf, tak z té jsem viděl fotky. No ta Petržalka stojí opravdu za zhlédnutí. Moc pěkný je Ikarus s odděleným zadním článkem, jak slouží na posyp solí. Super.
Docela se divím, jaké šroty jsou ty Karosy, tak to se teda nedivím, že na ně nadáváte, když jezdí v tak bídném stavu. To mě mrzí, že se na to musíte koukat. O nových odstavených Ikarusech ani nemluvě, však to jistě znáte.
Velmi mě zaujal vyhořelý trolejbus 15Tr a trolejové vedení ve vozovně Hroboňova.
Stav tramvají se mi nezdál až tak strašný, jak někteří lidi na našich diskuzích popisují.
No ale taky je škoda, že se teď dávají na tramvaje takové hnusné linkové transparenty na čelo s ozdobnými čísly!