Reply on: Ike #253138:
Aké bezplatné? Podľa Ministerstva financií, motoristi každý rok cez rôzne dane odvedú štátu cez 3 miliardy €. Podľa Bratislavy a to ešte stále nie je všade parkovacia politika by motoristi mali zaplatiť mestu cez 20 miliónov v rámci parkovacej politiky. Máš pocit, že to je zadarmo? Takže to poďme aplikovať napríklad aj na cyklistov. Koľko miliónov odvádzajú na daniach? Skús si tipnúť. Ak si nie si istý, je to 0 centov. A využívajú tú istú infraštruktúru čo motoristi okrem diaľnic a rýchlostných ciest + len pre nich určenú infraštruktúru. Výstavba a údržba infraštruktúry tiež niečo stojí. Takže nejak tvoja teória o kávovare neobstojí. A môžeme sa baviť aj o tom, že verejná doprava určite nezvláda na daniach zaplatiť náklady na infraštruktúru. Dokonca je financovaná z peňazí motoristov.
. Snáď nechceš tvrdiť, že vlastniť auto je iné ako vlastniť bicykel - spoplatnenie jedného ale nie druhého je diskriminácia
.

Neviem fakt prečo je pre vás tak dôležitá priechodnosť IAD teraz kvôli uzavretej ceste alebo na nábreží po vybudovaní cyklopruhov. Centrum miest ako aj Bratislavy je úzky priestor a objektívne IAD je veľmi neefektívne nakladanie s týmto priestorom.
.