keďže kĺbaky vyšli len od septembra, treba to overiť v nasledujúcich týždňoch, veľa ľudí ešte nemá osvetu ohľadne liniek 7/17. Ale ak to štatistika potvrdí, tak jedno kolečko na L11 by bolo isto možné. Teraz sa hlavne ukazuje, akým problémom je neprevádzkovanie jediného CItelisu 18M #61, lebo na linke 24 by sa isto hodil. Neverím totiž, že mesto nejako radikálne pridá spoje.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
MinoSUN-55
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!