Reply on: MA MHD #9679:
Víkendovej L17 by pomohla lepšia náväznosť na spoje smerujúce na autobusovú stanicu. Teraz tak ide päť víkendových spojov, z ktorých sa dá prestúpiť na L24, ale s 8 minútovým čakaním. Ak by sa to čakanie skrátilo a takéto možnosti prestupov spropagovali, vyzeralo by to možno trocha inak. Ono keď sa to vezme aj s L8, tak cez víkend sa človek dostane na stanicu každých 10-20 minút... vo vybraných hodinách...
MA MHD
Pretože mi príde nelogické, že v 11, ako píše aj MinoSUN-55 je hlava na hlave a na 7/17 vezie kĺbový spoj vzduch. Sólo autobus má kapacitu na sedenie okolo 30 cestujúcich (Karosa). Na linke 7/17 som narátal max. 25 cestujúcich - v kĺbovom spoji. Takže všetci si pohodlne sadnú a zostanú aj voľné miesta v sóle.
Takže výsledkom môjho riešenia je, že cestujúcich na linke 11 neodradí nepohodlie, nakoľko v kĺbovom autobuse si viac ľudí sadne a lepšie sa rozložia a zároveň na linkách 7 a 17 nepríde k zníženiu štandardu.
Pripomínam, že optimálny počet cestujúcich v kĺbovom vozidle je aspoň 60 cestujúcich (to je ešte určite v poriadku). Keď na linkách 7 a 17 je ich max. 25, tak je to optimálne na sólo autobus (a rozhodne nie nekomfortné).
Výsledkom teda bude pohodlná preprava pre každého.