Pozrel som si zbežne návrh novej organizácie MHD. Pozdáva sa mi ako veľmi dobre prepracovaný po odbornej stránke. Teší ma, že Trenčania budú mať kvalitné linkové vedenie, o to viac, keď som sledoval tie predošlé návrhy z dielne vieme koho.. ?
Jedna otázočka: Dá sa očakávať premávka letnej linky na Opatovskú chatu aj toto leto? Asi to bude zrejme súvisieť s tým, či bude v prevádzke mestská plaváreň, aspoň v minulosti sa tuším tak argumentovalo, že linka 121 bola akousi kompenzáciou. Ak máte nejaké bližšie info, poteším sa ak napíšete.
Jedna otázočka: Dá sa očakávať premávka letnej linky na Opatovskú chatu aj toto leto? Asi to bude zrejme súvisieť s tým, či bude v prevádzke mestská plaváreň, aspoň v minulosti sa tuším tak argumentovalo, že linka 121 bola akousi kompenzáciou. Ak máte nejaké bližšie info, poteším sa ak napíšete.
Tak ja len tolko...
bolkop
Musela sa k tým zástavkam podla mňa vyjadrovať aj SAD, to je aj na nich, aby takéto veci spripomienkovali tak, aby sme dostali zástavky, ktoré nebude treba za pár rokov prebudovávať, hlavne keď to platí štát.
Nepoznám veľmi tú normu pre zástavky, ale tá nástupná hrana určite zaoblená byť nemá.
Ak by sa to teraz malo meniť za kasseláky, tak by ten betónový povrch museli odstrániť komplet, vymeniť obrubníky a spraviť nanovo, pri akokomkoľvek vyrezaní a napojení tam podľa mňa budú v budúcnosti problémy.
Táto časť stavby je plná rôznych nedorobkov, ale to aj iné stavebné objekty v rámci mesta.
Napr. vodiace pásy pri prechodoch dali šedé, v inej časti mesta červené, dlažba raz taká inokedy akú mali práve v akcii. Je tam toho viac, za všetko hovorí tá propagácia okolo osadenia dopravného značenia čo bola minulý týždeň aj v médiach.
Čakal som, že aj takéto veci bude riešiť tá vaša komisia pre modernizáciu. Poslancovi Mičegovi sa pár vecí podarilo zvrátiť ešte pred kolaudáciou a odovzdaním. Ja sem tam napíšem aj Pavlíkovej na ŽSR, ale moc prianí, ktoré som na nich mal mi zatiaľ nesplnili.
Treba začať nejaký lobing u hlavného architekta a začať pracovať na tom manuále na tvorbu verejných priestrastiev, tak aby bol každý architekt alebo projektant nasmerovaný ako má riešiť verejné priestranstvá v rámci projektu. Možno je to ešte dôležitejšia vec ako riešenie tej zóny po prekládke trate.
Kľudne by som okopíroval ten pražský, zapracoval nejaké zmeny, príp. to doplnil na lokálne podmienky, niekedy je zbytočné vymýšlať už vymyslené a hlavne to zozáväznil pre stavby na území mesta.