Rámcová Zmluva o dielo na zhotovenie koncepčného dokumentu nového linkového
vedenia regionálnej autobusovej dopravy v Trenčianskom kraji medzi IDS a DnP.
Druhé verejné obstarávanie na regionálnu autobusovú dopravu bolo zrušené z dôvodu, že ponuky výrazne prekročili predpokladanú hodnotu zákazky. Prihlásili sa tí istí záujemcovia.
Kraj vyhlási novú súťaž, v ktorej sa upravia obehy, zredukuje sa počet autobusov, aj sa zmenia cestovné poriadky.
Medzičasom bude opäť uložená povinnosť zabezpečovať dopravu súčasným dopravcom.
Áno, bolo to v minulosti, teda opak. Chceli zjednosmerniť ulicu Derku. Predniesol to dokonca, pokiaľ sa pamätám Šimon Žďársky / vtedy zastupič za Sever/. Podľa mňa, aj to je určitý pohľad na to, ako sa tam racionálne nazerá na vlastnú nemúdrosť. Veď len ,,opačný smer,, by bol no hádam aj na km - 1-2.
Celkom zaujimave je, vraj obyvatelia J.Derku odmietali zjednosmernenie, teraz v zapisnici sa uvadza aby sa zjednosmernenie prehodnotilo, mam to pochopit tak ze oni sami ho tam chcu?
Ďakujem pekne pánom draxterovi aj Mazánikovi. Bol som dnes práve tam pozrieť a súčasne aj cestovať. Dá sa s predstihom / ak sa nenáhlime/ pozrieť na veľké tabule umiestnené pri nástupišti 5 , kde je všetko prehľadne uvedené. Ako detailista by som ešte do legendy https://www.sadtn.sk/files/sadtn.PNG dal informáciu, kam idú spoje z prímestskej autobusovej dopravy / na web/ na tých nástupištiach. Napríklad nástupište č.6 smer Trenčianske Teplice, Dolná Poruba. atd. Na nástupištiach to je.
Cestujúca verejnosť sa dôverou pýta , či náhodou nemáme nejaký odkaz , kde by bol zvýraznený aktuálny stav súčasnej situácie na autobusovej stanici v Trenčíne (počas stavebných úprav)? Napríklad nejaká mapka so zvýraznenými miestami odchodov prímestskej, resp. MHD.
Vopred ďakujeme.
Viete niekto, ako to bude s autobusovou stanicou v súvislosti s rekonštrukciou / novým prieťahom hlavnej cesty I/61 ? Podľa toho, čo sa dalo vyčítať z obrázku k článku to vyzerá, že má ísť podzemnou variantou v blízkosti stanice. Bude sa teda autobusová stanica zase prerábať/búrať.. ?
A čo sa týka zasadnutia mestského zastupiteľstva, venovať tomuto problému takmer dve hodiny... narýchlo som to video preklikal a rozmýšľam, či má vôbec význam, aby som si ten záznam pozrel celý. https://www.youtube.com/watch?v=Ja6-_6hdkHo
Ďakujem pekne za krásnych 6 papŕč. Nájde sa tu nejaký z týchto hodnotiteľov a dokáže verejne povedať, prečo majú parkovať na Derkovej ulici /protiprávne/ vozidlá a mestskí pandúri to majú tolerovať? To je predsa pointa tejto veci. Aj dnes z rána som tam prechádzal autom a išiel oproti mne autobus MHD. Pekne som zašiel vpravo, / kde nestál nejaký d a r e b á k / a všetko je v poriadku. Takže očakávam od paprčiarov stanovisko čo vlastne chcú.
Beriem to tak, že reaguješ na môj príspevok, nie konkrétne na mňa ako prispievateľa. Ja o danej kauze iné ako medializované informácie nemám, preto si netrúfam ani na jednoznačný názor. Odkaz som sem vložil pre vyváženosť, aby sme vedeli, že existuje aj stanovisko protistrany v tejto kauze.
Je mi jasné, že exhokejista asi nie je rodený manažér. Zároveň si pamätáme, ako vyzerala popradská sadka. Ale tvrdenia z toho článku sú pomerne odvážne.
1) Ako sa Modranský zaslúžil o to, že si mesto u nich objednalo väčšie výkony MHD a rozhodlo sa pre zmenu tarify? Alebo že popradský pán primátor obľubuje trojcípu hviezdu a dal si ju "zohnať" na MHD aj za cenu, že to na niekoľko mesiacov znamenalo nedostatok vozidiel do výpravy? Či treba to brať ako verejné priznanie, že on v mene dopravcu ovplyvňoval objednávateľa a rozhodoval, čo si má od neho objednať?
2) "žiadna škoda pre SAD Poprad nevznikla" - myslím si, že keby sa zverejnili zmluvy o prenájme/kúpe vyradených vozidiel zo SADZV a porovnali sa s vtedajšími cenovými hladinami, ušľachtilý cieľ zachrániť výpravu by sa zrazu nezdal taký krištáľovo čistý.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hradek