Ďakujem pekne za krásnych 6 papŕč. Nájde sa tu nejaký z týchto hodnotiteľov a dokáže verejne povedať, prečo majú parkovať na Derkovej ulici /protiprávne/ vozidlá a mestskí pandúri to majú tolerovať? To je predsa pointa tejto veci. Aj dnes z rána som tam prechádzal autom a išiel oproti mne autobus MHD. Pekne som zašiel vpravo, / kde nestál nejaký d a r e b á k / a všetko je v poriadku. Takže očakávam od paprčiarov stanovisko čo vlastne chcú.
Beriem to tak, že reaguješ na môj príspevok, nie konkrétne na mňa ako prispievateľa. Ja o danej kauze iné ako medializované informácie nemám, preto si netrúfam ani na jednoznačný názor. Odkaz som sem vložil pre vyváženosť, aby sme vedeli, že existuje aj stanovisko protistrany v tejto kauze.
Je mi jasné, že exhokejista asi nie je rodený manažér. Zároveň si pamätáme, ako vyzerala popradská sadka. Ale tvrdenia z toho článku sú pomerne odvážne.
1) Ako sa Modranský zaslúžil o to, že si mesto u nich objednalo väčšie výkony MHD a rozhodlo sa pre zmenu tarify? Alebo že popradský pán primátor obľubuje trojcípu hviezdu a dal si ju "zohnať" na MHD aj za cenu, že to na niekoľko mesiacov znamenalo nedostatok vozidiel do výpravy? Či treba to brať ako verejné priznanie, že on v mene dopravcu ovplyvňoval objednávateľa a rozhodoval, čo si má od neho objednať?
2) "žiadna škoda pre SAD Poprad nevznikla" - myslím si, že keby sa zverejnili zmluvy o prenájme/kúpe vyradených vozidiel zo SADZV a porovnali sa s vtedajšími cenovými hladinami, ušľachtilý cieľ zachrániť výpravu by sa zrazu nezdal taký krištáľovo čistý.
Ak aj by bola pravda to co je v tom clanku pisane, uz len tym zaciatkom, ako nepriamo opisuje Mariana Troligu ako neschopneho privatizatora z Meciarovskych cias vo mne vyvolala silnu zaujatost ku zvyslu clanku. Inak je fajn to vidiet z dvoch uhlov.
To ze je niekde nejaky trend, neznamena ze je vhodne ho aplikovat celoplosne a uz vobec neznamena ze tento trend je spravny, pozitivny a hlavne funkcny.
Pevne verim a dufam ze sa raz zobudim do takej krajiny, kde nebudeme neustale kopirovat "čiesi" napady, ale budeme suverena krajina s vlastnymi rieseniami.
Vypichnem priklad ordnungu a kocika, ktory si spominal. Cize podme sa inspirovat, ale nie bezhlavo kopirovat.
Co sa tyka priestoru za stanicou, je to presne ako napisal Pablo, ak sa dokonci transformacia majetkovych pomerov regionalneho dopravcu, nic nebude branit majoritnemu subjektu vlastniacu danu akciovku si robit s pozemkami co sa im bude chciet. Dovtedy si to vsak treba vopred pripravit tak, aby potom nebol akykolvek problem v pripade urychleneho delenia parcely...
Odtiaľ - potiaľ. Arogantným darebákom nie je radno ustupovať. Aj v piatok som išiel po Derkovej a podobný darebák parkoval dokonca v protismere a to ďalšie /3+3m/. Poznám podobných tiež občanov v kocúrkove a čuduj sa svete aj u Rybníčka a spol uspievajú. Tak dosť! Začneme ukazovať svoje zúbky páni mestskí drábi. A uvidíme. Hlavne , že si zadky vyvážajú a buzerujú tam, kde to nie je akútne. Budú pešie hliadky , nech je ich vidieť aj na Derkovej. A keď treba , budú tam aj spávať. Poriadok tu bude! Idú renovovať plynári na tejto ulici, uvidíme aký nastane režim. A to prosím pekne ešte nemajú ani zavedený parkovací režim! To čo je ? Jedni platia parkovné ako murovatí a ostatní nič?
Som zvedavý, aká bude reálna obsadenosť. Už teraz sú tie 4 páry 16tky biedne, tak ako vyťažené budú potom 3 odchody z Dubovej za hodinu v sedle? Dokonca to tuším vychádza že dva pôjdu nejak 2 minúty od seba. Cez víkend to vychádza fajn, potenciál tam je aj kvôli kyselke v lete. Rozumiem, že je to asi jediné možné riešenie, ale aj tak je to zbytočne drahé a aj tak zostanú Kubričania nespokojní. Je to síce posilnenie MHD, no predsalen by som si vedel predstaviť predĺženie poobedňajšej špičky na 4/11 namiesto toho. No a tie argumenty, čo padli na MsZ, že sa šmýka na priecestí (maximálne tak v zime ale to sa šmýka všade) boli riadny bizár, nehovoriac o tom, kto ako komu diktuje kam chodiť nakupovať.
Čo sa týka 4 po Derkovej, mesto a DnP opäť zbytočne cúvli. Ja som názoru, že by tam mala chodiť 4 celý deň a rovnako aj N2 v pôvodne navrhovanej trase. Lebo akože v iných tichších častiach mesta (v Záblatí, Nozdrkovciach, Opatovej, Kubrici) autobusy nechodia a nehučia? To, že sa im (ne)rozpadajú domy by bolo fajn dokázať nejakým posudkom a bolo by vybavené. Ako tu už bolo povedané, reálny dôvod je parkovanie.
Blahoželám, asi jedna z mála lastovičiek, ktorá sa snaží ukázať pravú tvár v kocúrkove. Čas ukáže, aký ďalší mrkva tu úraduje. Paprčiari vpred za lepší svet. Vo svojej vitrínke už mám presne 326 papŕč. A ešte budú, lebo pravdu nik poznať nechce. milan 007 palec hore za mňa
Nuž keďže páni poslanci sa rozhodli vzdať developerovi a nechali mu pozemky napriek slušnému vývoju v súdnej kauze za pôvodné ceny, tak čože by nezarobil
No to by zaujímalo aj mňa. Jediné ako tak možné miesto za zastávkou Dubová je toto, ale pochybujem, že sa tam otočí voz bez cúvania alebo úpravy tohto triangla. Musel by sa zrušiť ten ostrovček.
Viko
1) Ako sa Modranský zaslúžil o to, že si mesto u nich objednalo väčšie výkony MHD a rozhodlo sa pre zmenu tarify? Alebo že popradský pán primátor obľubuje trojcípu hviezdu a dal si ju "zohnať" na MHD aj za cenu, že to na niekoľko mesiacov znamenalo nedostatok vozidiel do výpravy? Či treba to brať ako verejné priznanie, že on v mene dopravcu ovplyvňoval objednávateľa a rozhodoval, čo si má od neho objednať?
2) "žiadna škoda pre SAD Poprad nevznikla" - myslím si, že keby sa zverejnili zmluvy o prenájme/kúpe vyradených vozidiel zo SADZV a porovnali sa s vtedajšími cenovými hladinami, ušľachtilý cieľ zachrániť výpravu by sa zrazu nezdal taký krištáľovo čistý.