Reply on: Pablo #16190:
Nuž keďže páni poslanci sa rozhodli vzdať developerovi a nechali mu pozemky napriek slušnému vývoju v súdnej kauze za pôvodné ceny, tak čože by nezarobilhttps://standard.sk/556582/zamer-s-dopravnym-terminalom-nevysiel-a-doplatia-na-to-generacie-trencanov?_gl=1*1g9rt5i*_ga*NTQwNzExMzc5LjE3MDU5MTMzNTg.*_ga_HE9V628NBL*MTcwNzc0MDI2NS43Mi4xLjE3MDc3NDE2OTMuMTQuMC4w*_ga_T6W4PB5QWV*MTcwNzc0MDI2NS42MC4xLjE3MDc3NDE2OTEuMC4wLjA.
Vladimír
Mne pri zbežnom pohľade laika vychádza, že zmenu smeru jazdy a odsun nástupíšť MHD spravili preto, aby mohli celú staničku narvať do priestoru severne od Železničnej ul. (úplne vylúčiť potrebu využívať pozemok za cestou). Takto MHD stojí už v osi Železničnej ulice. Ak by boli nástupištia MHD tam, kde sú dnes, zrejme by im nevyšiel celkový počet nástupíšť ako dnes.
Mňa skôr zaujíma, čo bude s pozemkom na druhej strane ulice, keď tam už žiadne nástupištia nebudú. Lebo ak je pravda, že tam má byť neverejná odstavná plocha pre busy, potom mi je záhadou, prečo Mesto dostalo "výpoveď" z odstavovania mestských autobusov na AS (podľa mojich informácií sa po dokončení prestavby AS má akékoľvek prestávkovanie autobusov MHD na stanici zrušiť pre nedostatok miesta).