Reply on: tomas153cv #16185:
Tiež som toho názoru, že najväčšie sklamanie je odsun (najviac využívaných) nástupíšť MHD ďalej od staničnej budovy, čím sa skomplikuje prestup MHD/vlak a opačne. Ďalšia vec je fyzická bariéra v podobe všeobjímajúceho zábradlia. Chápem, že je to snaha regulovať samovražedných chodcov, ale zahraničné trendy sú dnes presne opačné. Voľný rozptyl chodcov a opatrná jazda autobusov. Ale oukej, dajme tomu, že na toto my dorastieme až o generáciu-dve...Mne pri zbežnom pohľade laika vychádza, že zmenu smeru jazdy a odsun nástupíšť MHD spravili preto, aby mohli celú staničku narvať do priestoru severne od Železničnej ul. (úplne vylúčiť potrebu využívať pozemok za cestou). Takto MHD stojí už v osi Železničnej ulice. Ak by boli nástupištia MHD tam, kde sú dnes, zrejme by im nevyšiel celkový počet nástupíšť ako dnes.
Mňa skôr zaujíma, čo bude s pozemkom na druhej strane ulice, keď tam už žiadne nástupištia nebudú. Lebo ak je pravda, že tam má byť neverejná odstavná plocha pre busy, potom mi je záhadou, prečo Mesto dostalo "výpoveď" z odstavovania mestských autobusov na AS (podľa mojich informácií sa po dokončení prestavby AS má akékoľvek prestávkovanie autobusov MHD na stanici zrušiť pre nedostatok miesta).
tomas153cv
S tymto riesenim v konecnom stadiu v akom je, je velmi malo ludi spokojnych a jediny tlak ktory je na to, aby sa to zrealizovalo, je EHMK 2026. Nie je to tlak spokojnosti spolocnosti po zmene stanice.