Som zvedavý, aká bude reálna obsadenosť. Už teraz sú tie 4 páry 16tky biedne, tak ako vyťažené budú potom 3 odchody z Dubovej za hodinu v sedle? Dokonca to tuším vychádza že dva pôjdu nejak 2 minúty od seba. Cez víkend to vychádza fajn, potenciál tam je aj kvôli kyselke v lete. Rozumiem, že je to asi jediné možné riešenie, ale aj tak je to zbytočne drahé a aj tak zostanú Kubričania nespokojní. Je to síce posilnenie MHD, no predsalen by som si vedel predstaviť predĺženie poobedňajšej špičky na 4/11 namiesto toho. No a tie argumenty, čo padli na MsZ, že sa šmýka na priecestí (maximálne tak v zime ale to sa šmýka všade) boli riadny bizár, nehovoriac o tom, kto ako komu diktuje kam chodiť nakupovať.
Čo sa týka 4 po Derkovej, mesto a DnP opäť zbytočne cúvli. Ja som názoru, že by tam mala chodiť 4 celý deň a rovnako aj N2 v pôvodne navrhovanej trase. Lebo akože v iných tichších častiach mesta (v Záblatí, Nozdrkovciach, Opatovej, Kubrici) autobusy nechodia a nehučia? To, že sa im (ne)rozpadajú domy by bolo fajn dokázať nejakým posudkom a bolo by vybavené. Ako tu už bolo povedané, reálny dôvod je parkovanie.
Blahoželám, asi jedna z mála lastovičiek, ktorá sa snaží ukázať pravú tvár v kocúrkove. Čas ukáže, aký ďalší mrkva tu úraduje. Paprčiari vpred za lepší svet. Vo svojej vitrínke už mám presne 326 papŕč. A ešte budú, lebo pravdu nik poznať nechce. milan 007 palec hore za mňa
Nuž keďže páni poslanci sa rozhodli vzdať developerovi a nechali mu pozemky napriek slušnému vývoju v súdnej kauze za pôvodné ceny, tak čože by nezarobil
No to by zaujímalo aj mňa. Jediné ako tak možné miesto za zastávkou Dubová je toto, ale pochybujem, že sa tam otočí voz bez cúvania alebo úpravy tohto triangla. Musel by sa zrušiť ten ostrovček.
Nie je žiadnym tajomstvom, dokonca aj územný plán sa menil, že na pozemkoch oligarchu zo sirie vyrastú bytovky. Otazka je kedy. V merine sa uz chystá búracia akcia aby mohla začať vystavba bytoviek. Myslim že starý most bude stale v povodnom stave, ked sa na stanici budu predavat byty za vesmírne ceny....
Tiež som toho názoru, že najväčšie sklamanie je odsun (najviac využívaných) nástupíšť MHD ďalej od staničnej budovy, čím sa skomplikuje prestup MHD/vlak a opačne. Ďalšia vec je fyzická bariéra v podobe všeobjímajúceho zábradlia. Chápem, že je to snaha regulovať samovražedných chodcov, ale zahraničné trendy sú dnes presne opačné. Voľný rozptyl chodcov a opatrná jazda autobusov. Ale oukej, dajme tomu, že na toto my dorastieme až o generáciu-dve...
Mne pri zbežnom pohľade laika vychádza, že zmenu smeru jazdy a odsun nástupíšť MHD spravili preto, aby mohli celú staničku narvať do priestoru severne od Železničnej ul. (úplne vylúčiť potrebu využívať pozemok za cestou). Takto MHD stojí už v osi Železničnej ulice. Ak by boli nástupištia MHD tam, kde sú dnes, zrejme by im nevyšiel celkový počet nástupíšť ako dnes.
Mňa skôr zaujíma, čo bude s pozemkom na druhej strane ulice, keď tam už žiadne nástupištia nebudú. Lebo ak je pravda, že tam má byť neverejná odstavná plocha pre busy, potom mi je záhadou, prečo Mesto dostalo "výpoveď" z odstavovania mestských autobusov na AS (podľa mojich informácií sa po dokončení prestavby AS má akékoľvek prestávkovanie autobusov MHD na stanici zrušiť pre nedostatok miesta).
Iba doplním. V kocúrkove je vždy, opakujem vždy najviac bitý či občan a v tomto prípade cestujúca verejnosť. Neviem prečo stále obhajujete anarchiu, neporiadok a benevolentný prístup našich platených sluhov. Sluha nie je nadávka, má to byť čestný, múdry a poctivý človek. Už sa občania sťažujú na odklon cyklistov cez potápajúci sa cestný most. Mimochodom , keď denno denne pozerám na nový železničný most, prečo tam z oboch strán nespravili chodníky pre chodcov , či bajky? Že by bájky? Že to je investícia štátu? A večne žobrajúci Rybníček bol kde, keď to tu išli stavať? Že zas iný stavebný úrad, či pripomienky milej Lenky?
to nie je nič kvalitné, čakal som že TN bude mať aj za danej situácie lepšiu stanicu, než sa črtá. Zbytočné oddielanie MHD od stanice, úplne - dlhšie prestupy z vlakov a opačne. V roku 1945 soudruzi veľmi umne naprojektovali stanicu i predstaničný priestor, dnes to je bieda vzhľadom na možnosti. Ani len podchod od perónov sa nepredĺžil k nástupištiam busov
Lenze tu ide o to ze najviac vytazena doprava sa "odtisla" najdalej od ludi(napriek tomu ze ide len o par metrov). Naopak, par dialkovych autobusov stojacich random po ploche(aj s tymto nesuhlasim, jediny kto random staval je flix ua a potom jedine ak sa stretli dvaja v jeden cas skrz meskanie, bobo, nika a spol vzdy stoja tam kde stat maju)ako si povedal sa presunuli blizsie, lebo...? Lebo medved. Tak isto otocenie vjazdu a vyjazdu stanice nema logicky zaklad, iba v pripade, ze by niekto namietal, ze sa stavali kolizne situacie koli oproti vyjazdu od kasarni rsp. z parkoviska pri byvalom Madove. Uz teraz si vrabce cvirikaju ze realne sa tvary stanice nijak zavratne nezmenia a kazdy kto si bude pamatat "staru" stanicu a pozrie sa na "novu" tam tie tvary jednoznacne uvidi.
S tymto riesenim v konecnom stadiu v akom je, je velmi malo ludi spokojnych a jediny tlak ktory je na to, aby sa to zrealizovalo, je EHMK 2026. Nie je to tlak spokojnosti spolocnosti po zmene stanice.
este uvidime ako sa zmeni prevadzkovy poriadok stanice. Nie ze by sa realne tymto krokom nieco zmenilo, ale uvidime do akej miery sa stalo prepracovane toto riesenie, co ja si osobne myslim, ze nie velmi. V podstate suhlasim s tym to riesenie vytvoril clovek ktory ovlada legislativu(tabulky, zakony) ale realnej praxe moc nema.
No kedze niku pre MHD i prístrešky platí mesto (!!!) tak je to blbosť, že to nie je hneď pri stanici ako dosiaľ. Tomu sa hovorí otočiť smer jazdy ako vodu v hajzli...len aby bolo, ale pozitívum žiadne, len nové kolízne body.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tomas153cv