Áno, bolo to v minulosti, teda opak. Chceli zjednosmerniť ulicu Derku. Predniesol to dokonca, pokiaľ sa pamätám Šimon Žďársky / vtedy zastupič za Sever/. Podľa mňa, aj to je určitý pohľad na to, ako sa tam racionálne nazerá na vlastnú nemúdrosť. Veď len ,,opačný smer,, by bol no hádam aj na km - 1-2.
Celkom zaujimave je, vraj obyvatelia J.Derku odmietali zjednosmernenie, teraz v zapisnici sa uvadza aby sa zjednosmernenie prehodnotilo, mam to pochopit tak ze oni sami ho tam chcu?
Ďakujem pekne pánom draxterovi aj Mazánikovi. Bol som dnes práve tam pozrieť a súčasne aj cestovať. Dá sa s predstihom / ak sa nenáhlime/ pozrieť na veľké tabule umiestnené pri nástupišti 5 , kde je všetko prehľadne uvedené. Ako detailista by som ešte do legendy https://www.sadtn.sk/files/sadtn.PNG dal informáciu, kam idú spoje z prímestskej autobusovej dopravy / na web/ na tých nástupištiach. Napríklad nástupište č.6 smer Trenčianske Teplice, Dolná Poruba. atd. Na nástupištiach to je.
Cestujúca verejnosť sa dôverou pýta , či náhodou nemáme nejaký odkaz , kde by bol zvýraznený aktuálny stav súčasnej situácie na autobusovej stanici v Trenčíne (počas stavebných úprav)? Napríklad nejaká mapka so zvýraznenými miestami odchodov prímestskej, resp. MHD.
Vopred ďakujeme.
Viete niekto, ako to bude s autobusovou stanicou v súvislosti s rekonštrukciou / novým prieťahom hlavnej cesty I/61 ? Podľa toho, čo sa dalo vyčítať z obrázku k článku to vyzerá, že má ísť podzemnou variantou v blízkosti stanice. Bude sa teda autobusová stanica zase prerábať/búrať.. ?
A čo sa týka zasadnutia mestského zastupiteľstva, venovať tomuto problému takmer dve hodiny... narýchlo som to video preklikal a rozmýšľam, či má vôbec význam, aby som si ten záznam pozrel celý. https://www.youtube.com/watch?v=Ja6-_6hdkHo
Ďakujem pekne za krásnych 6 papŕč. Nájde sa tu nejaký z týchto hodnotiteľov a dokáže verejne povedať, prečo majú parkovať na Derkovej ulici /protiprávne/ vozidlá a mestskí pandúri to majú tolerovať? To je predsa pointa tejto veci. Aj dnes z rána som tam prechádzal autom a išiel oproti mne autobus MHD. Pekne som zašiel vpravo, / kde nestál nejaký d a r e b á k / a všetko je v poriadku. Takže očakávam od paprčiarov stanovisko čo vlastne chcú.
Beriem to tak, že reaguješ na môj príspevok, nie konkrétne na mňa ako prispievateľa. Ja o danej kauze iné ako medializované informácie nemám, preto si netrúfam ani na jednoznačný názor. Odkaz som sem vložil pre vyváženosť, aby sme vedeli, že existuje aj stanovisko protistrany v tejto kauze.
Je mi jasné, že exhokejista asi nie je rodený manažér. Zároveň si pamätáme, ako vyzerala popradská sadka. Ale tvrdenia z toho článku sú pomerne odvážne.
1) Ako sa Modranský zaslúžil o to, že si mesto u nich objednalo väčšie výkony MHD a rozhodlo sa pre zmenu tarify? Alebo že popradský pán primátor obľubuje trojcípu hviezdu a dal si ju "zohnať" na MHD aj za cenu, že to na niekoľko mesiacov znamenalo nedostatok vozidiel do výpravy? Či treba to brať ako verejné priznanie, že on v mene dopravcu ovplyvňoval objednávateľa a rozhodoval, čo si má od neho objednať?
2) "žiadna škoda pre SAD Poprad nevznikla" - myslím si, že keby sa zverejnili zmluvy o prenájme/kúpe vyradených vozidiel zo SADZV a porovnali sa s vtedajšími cenovými hladinami, ušľachtilý cieľ zachrániť výpravu by sa zrazu nezdal taký krištáľovo čistý.
Ak aj by bola pravda to co je v tom clanku pisane, uz len tym zaciatkom, ako nepriamo opisuje Mariana Troligu ako neschopneho privatizatora z Meciarovskych cias vo mne vyvolala silnu zaujatost ku zvyslu clanku. Inak je fajn to vidiet z dvoch uhlov.
To ze je niekde nejaky trend, neznamena ze je vhodne ho aplikovat celoplosne a uz vobec neznamena ze tento trend je spravny, pozitivny a hlavne funkcny.
Pevne verim a dufam ze sa raz zobudim do takej krajiny, kde nebudeme neustale kopirovat "čiesi" napady, ale budeme suverena krajina s vlastnymi rieseniami.
Vypichnem priklad ordnungu a kocika, ktory si spominal. Cize podme sa inspirovat, ale nie bezhlavo kopirovat.
Co sa tyka priestoru za stanicou, je to presne ako napisal Pablo, ak sa dokonci transformacia majetkovych pomerov regionalneho dopravcu, nic nebude branit majoritnemu subjektu vlastniacu danu akciovku si robit s pozemkami co sa im bude chciet. Dovtedy si to vsak treba vopred pripravit tak, aby potom nebol akykolvek problem v pripade urychleneho delenia parcely...
Odtiaľ - potiaľ. Arogantným darebákom nie je radno ustupovať. Aj v piatok som išiel po Derkovej a podobný darebák parkoval dokonca v protismere a to ďalšie /3+3m/. Poznám podobných tiež občanov v kocúrkove a čuduj sa svete aj u Rybníčka a spol uspievajú. Tak dosť! Začneme ukazovať svoje zúbky páni mestskí drábi. A uvidíme. Hlavne , že si zadky vyvážajú a buzerujú tam, kde to nie je akútne. Budú pešie hliadky , nech je ich vidieť aj na Derkovej. A keď treba , budú tam aj spávať. Poriadok tu bude! Idú renovovať plynári na tejto ulici, uvidíme aký nastane režim. A to prosím pekne ešte nemajú ani zavedený parkovací režim! To čo je ? Jedni platia parkovné ako murovatí a ostatní nič?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
aj s označením nástupísk A a B pre MHD