A už aj tu sa poukazuje na jedno s najväčších zhoršení obslužnosti MHD - Záblatie:
"Písala som Vám, že v dňoch prac. pokoja jazdia do Záblatia počas celého dňa len 2 linky č.3 a č.16, a to len v každú celú hodinu s rozdielom 3 minút. " To platí aj o víkende, kde podľa predošlého CP jazdili busy s lepšími rozostupmi, tu je zhoršenie zreteľné.
Možno by stálo zato, tam presmerovať tú linku 7.
"Písala som Vám, že v dňoch prac. pokoja jazdia do Záblatia počas celého dňa len 2 linky č.3 a č.16, a to len v každú celú hodinu s rozdielom 3 minút. " To platí aj o víkende, kde podľa predošlého CP jazdili busy s lepšími rozostupmi, tu je zhoršenie zreteľné.
Možno by stálo zato, tam presmerovať tú linku 7.
pešiak
Po roku 1989 sa vo verejnosti ustálil názor, že tu máme budovať túto republiku takmer iba zo zdrojov EÚ. To sme teda dopadli. Kto zdroje vytvoril z tých príspevkov EÚ? Nuž veru aj Slováci. A ja som Slovák. Takže žiadne nenávratné príspevky bez nášho vkladu neexistujú. O tom, či financie na onú opachu idú, či nejdú z mestskej kasy / píšeš síce o nenávratnom príspevku / je stále to isté. Inak očakávam, že sa tu niekto vyjadrí k doterajším informáciám, koľko opacha zožerie a to zo všetkých zdrojov. Dielčie čísla sú dohľadateľné, ide mi iba o to, či to vôbec dvíhači rúk vedia. Napríklad Rasťo Harakal zo Štandardu dňa 23.7.2024 o 16:29 píše, citujem,, Peniaze na Fiesta most idú z prvej výzvy. Celková výška je po upravenom rozpočte necelých 15 miliónov eur bez DPH. Cena stúpla po analýze rozborov, v ktorých sa ukázalo, že starý náter mosta obsahuje olovo a musia vytvoriť prachotesné prostredie,, koniec citátu. Takže ešte sa nevie, čo z tej opachy vzíde. Ak tu bola položená otázka , že prečo spájať oné dva mosty, nuž preto. Všetko je o prioritách. Moja priorita je cestný most a priorita vedenia mesta je zas niečo iné.