Reply on: vlado54 #15187:
Skúsim takto.Po roku 1989 sa vo verejnosti ustálil názor, že tu máme budovať túto republiku takmer iba zo zdrojov EÚ. To sme teda dopadli. Kto zdroje vytvoril z tých príspevkov EÚ? Nuž veru aj Slováci. A ja som Slovák. Takže žiadne nenávratné príspevky bez nášho vkladu neexistujú. O tom, či financie na onú opachu idú, či nejdú z mestskej kasy / píšeš síce o nenávratnom príspevku / je stále to isté. Inak očakávam, že sa tu niekto vyjadrí k doterajším informáciám, koľko opacha zožerie a to zo všetkých zdrojov. Dielčie čísla sú dohľadateľné, ide mi iba o to, či to vôbec dvíhači rúk vedia. Napríklad Rasťo Harakal zo Štandardu dňa 23.7.2024 o 16:29 píše, citujem,, Peniaze na Fiesta most idú z prvej výzvy. Celková výška je po upravenom rozpočte necelých 15 miliónov eur bez DPH. Cena stúpla po analýze rozborov, v ktorých sa ukázalo, že starý náter mosta obsahuje olovo a musia vytvoriť prachotesné prostredie,, koniec citátu. Takže ešte sa nevie, čo z tej opachy vzíde. Ak tu bola položená otázka , že prečo spájať oné dva mosty, nuž preto. Všetko je o prioritách. Moja priorita je cestný most a priorita vedenia mesta je zas niečo iné.

pešiak
Železničný most v Trenčíne / teda ten , ktorý je teraz v majetku mesta/ n e s p ĺ ň a parametre pre riečnu dopravnú cestu. A to za:
1. vo výške a
2. v dĺžke medzi piliermi
Jednou vetou povedané. Celá stavba Rybníčka, ak sa uskutoční / teda desiatky miliónov € / budú musieť byť znehodnotené, ak sa konečne nemúdri politici rozhodnú využívať vodnú cestu po Váhu. Doštuduj si láskavo problematiku, tak ako som to spravil aj ja.
O tomto probléme bol informovaný OLAF a aj inštitúcie , ktoré onú hlúposť Rybníčka schvaľujú!!!!! Už sme tu mali v kocúrkove dosť vzorov arogancie primátorov a ich nápadov. Rýchlo zabúdate občania.