Som veľmi zvedavý na časové hľadiská odbočenia linky 1 zo Saratovskej na gen. Svobodu: dnes treba dať kvôli namaľovaným pruhom prednosť - zhora je dnes síce len jeden pruh kvôli parkovaniu v pôvodnom druhom, ale tento je priamo-odbočovací (a to do ľava i prava ku kostolu). Zdola sú pruhy dva, kedy ľavý je odbočovací na Saratovskú a pravý priamo-odbočovací doprava (ku kostolu), avšak tento sa "zalamuje" na konci križovatky opäť kvôli parkovacím miestam v pôvodnom pravom pruhu. Čiže prejazd je aj pre osobné auto dnes problematický a v pracovných dňoch zdĺhavý.
Riešenia:
a) semafor - toto aj bez ohľadu na MHD intenzita vyžaduje už dlhšie; dnes ľudia radšej prejdú cez Západnú a dole oproti Kyjevskej sa napoja. Semafor by zabránil zbytočným prestojom.
b) zmena dopravného značenia - zachované dva pruhy zdola na gen. Svobodu s tým, že v mieste dnešného "zalomenia" pruhu by ľavý pruh slúžil práve pre napojenie odbočujúcich zo Saratovskej hore; nemuseli by dávať prednosť zdola idúcim vozidlám a teda prednosť v jazde by bola zdola len pre vozidlá odbočujúce na Saratovskú. Po križovatku zdola by to bolo bezo zmeny, zmena by bola len od križovatky vyššie, po križovatku s Mateja Bela.
Riešenia:
a) semafor - toto aj bez ohľadu na MHD intenzita vyžaduje už dlhšie; dnes ľudia radšej prejdú cez Západnú a dole oproti Kyjevskej sa napoja. Semafor by zabránil zbytočným prestojom.
b) zmena dopravného značenia - zachované dva pruhy zdola na gen. Svobodu s tým, že v mieste dnešného "zalomenia" pruhu by ľavý pruh slúžil práve pre napojenie odbočujúcich zo Saratovskej hore; nemuseli by dávať prednosť zdola idúcim vozidlám a teda prednosť v jazde by bola zdola len pre vozidlá odbočujúce na Saratovskú. Po križovatku zdola by to bolo bezo zmeny, zmena by bola len od križovatky vyššie, po križovatku s Mateja Bela.
kvorka