inak prečo linka 32 má zrovna toto číslo? Keď ideme zaradom, tak v MHD nikdy nebolo obsadené číslo 26 - SADka svojvoľne zmenila toto číslo od 1.8.2016 na 27, hoci dovtedy zverejnené cestovné poriadky, mapy i schémy počítali s číslom 26 (!).
Asi má SADka nejakú fóbiu, alebo iný pseudoproblém ako vždy
Takže je tu číslo 32 miesto použitia čísla 26.
Asi má SADka nejakú fóbiu, alebo iný pseudoproblém ako vždy


kvorka
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.