Reply on: Marek6283 #11752:
Týmto smerom vidím ako jediné rozumné riešenie a to aby prímestské linky prichádzajúce od Tr. Teplej idúce smer Dlhé Hony, Laugaricio, SAD alebo VOP zastavovali na nepoužívanom nástupišti č. 5 (blízko zastávky MHD smer Juh, Biskupice). Pretože pokiaľ by zachádzali na nástupištia PAL č. 6 až 11 najmä v špičke by vznikol problém že tam pristavia niekedy aj 2-3 busy odchádzajúce na dedinu, ktoré nakladajú cestujúcich a za nich ak sa postaví bus napr. smerom na Dlhé Hony zablokuje sa tam aj na 5 minút.
Z toho by cestujúci určite neboli nadšení.
Ďalším problémom sú spoje z Tr. Teplíc smerom "do mesta", ktoré sú písané na nástupišti č. 6 z ktorého je ale možný výjazd len smerom na Železničnú ulicu k Bille (preto sa kedysi aj menili polohy jednotlivých smerov na nástupištiach).
Takže je to celé dosť zapeklitá situácia, ktorú ale súhlasím že by bolo dobré riešiť.
mathre
Čo sa týka Slovenska je to na zamyslenie, stačí sa pozrieť na to s akými problémami sa potýka Bratislavský bikesharing. Pravidelne idú na internete fotky ako je bicykel hodený v jazere/rieke, ako sú zdevastované, rozobrané, ako ich majú ľudia vo vchodoch panelákov a podobne. Poviem to tak škaredo ale my sme národ tupcov, zničíme a ukradneme čo sa dá a preto tu na takéto projekty pokiaľ sa nezmení naša mentalita nevidím priestor.
Čo sa týka nových autobusov, je jasné že sú potrebné. Ale položme si otázku. Ak má SADka zmluvu len na 5 rokov, ako vyriešiť ich nákup? Už sa to tu rozoberalo a moc možností sa nenašlo. Je to zapeklitá situácia, myslím si však že ako budú busy stárnuť tak sa toto bude musieť začať riešiť.