Reply on: kvorka #11754:
Wow, to som tiež nevedel, že v Rimavskej Sobote tiež majú takú peknú stanicu, ale to je asi hlavne preto, lebo to patrí pod Lučenec ak typujem správne, keďže som tú stanicu našiel jej fotky na stránke ČSAD Lučenec. A budova v RS mi prišla dosť podobná tej v LC.No hej v BB je jedine nanič to, že ak prestupuješ na vlak potrebuješ viac času, keďže je to pomerne ďaleko. A ten názov ako to pomenovali


Inak akože fakt si myslím, že minimálne by sme mohli mať také niečo ako v LC či RV, len ono asi možno by len tie nástupištia boli reálne, budovu by nemali asi kde zmestiť, ale celkovo neviem či sa mi to zdá, alebo je to pravda, ale v TN máme bohužiaľ celkovo malý priestor autobusovej stanice

Zaujímavé ale najviac bude, teda aspoň pre mňa, ako to dopadne s novou autobusovou stanicou v Bratislave, dostavanie je tuším 2021 ale teraz nie som si istý, zároveň stále tomu nedokážem uveriť, a nejako vidím to, že to bude trvať dlhšie alebo možno sa to zasekne niekde a naozaj ostane náhradná autobusová stanica

Ešte by to, ale chcelo urobiť nanovo aj železničnú stanicu, lebo to je hanba, hlavné mesto a taká stanica, ktorá je odpad, normálne keď som prvýkrát videl stanicu v Prahe som odpadol, som si myslel, že sú na tom zle ako my, ale prd, oni vidieť, že sa snažia a ten vstup do hlavného mesta danej republiky nejako vyzerá, nie ako u nás na SK, smiešne, že tie lepšie stanice sú v iných mestách, ale v tom hlavnom nie, a zároveň nehovorím o Žiline čo je prestupné miesto do Českej republiky to je tiež na hanbu tá stanica

JurajZaTn
Opat vyzyvam pre serioznu diskusiu pouzivat FAKTY a dokladat ich. Napriklad:
--------------
Prve fakty: Majetkovo-fin.komisia 9.feb.2017 - o com hlasovali:
Navrhované boli tri hlavné varianty kalkulácie ceny výkonov a ekonomicky oprávnených
nákladov v MHD Trenčín , pričom:
1. varianta - navrhuje pokračovať v súčasnom stave (a nenakupovat autobusy)
2. varianta - navrhuje rovnomerné odpisovanie (a nenakupovanie autobusov)
3. varianta - navrhuje v určitých obdobiach zakúpiť nové autobusy.
(Pre menej chapavych uradnicko-poslanecku slovencinu: Iba varianta 3 uvazovala s beznym nakupom autobusov. Kto hlasoval za prve dve, tak bol PROTI beznej obnove autobusov.)
Stanovisko komisie : berie na vedomie odpovede na vznesené otázky na tému SAD Trenčín
a.s. zo dňa 19.1.2017 a odporúča:
Pokračovať v príprave zmluvného vzťahu s odporúčaním predlžiť zmluvu na 5 rokov
- postupovať v kalkulácii ceny výkonov a ekonomicky oprávnených nákladov v MHD
Trenčín podľa varianty č.1
- dopracovať zmluvu s návrhom o opciu na kúpu nového autobusu
(Pre menej chapavych uradnicko-poslanecku slovencinu:
- Komisia - a konkretne styria hlasujuci poslanci - odporuca schvalit variantu c.1, teda NIE nakup autobusov. Teda ZABLOKOVALI pravidelnu obnovu autobusov, nech tu akokolvek budu niektori hlasujuci tvrdit ze nie.
- "Opciou" vsak pripustili, ze v supervynimocnych pripadoch (zhorenie, totalka atd.) sa predsa len po dalsich schvalovackach kupit moze.)
-----------------
Druhe fakty: Majetkovo-fin.komisia 9.feb.2017 - ako hlasovali:
Prítomní členovia : 1.MBA Peter Hošták PhD, 2. Mgr. Juraj Bakoš, 3.Ing. Vladimír Poruban, 4.Ing. Richard Ščepko
Hlasovanie : Za: 4, Proti : 0, Zdržal sa : 0.
Aka je skreslena a aka realna pravda? Ake su tu fakty? Ako sa pre neznalych da "pravda" manipulovat?
a/ Skreslena pravda je ta, ze jeden poslanec ako tvrdi je formalne len jeden zo siedmych clenov komisie. Poslancov je tam vsak len 5. Neuvadza, ci hlasovacie pravo maju vsetci, alebo len poslanci.
- Zdanlivo to vyzera, ze jeho hlas ma vahu len 1/7 - 14 %.
- Realna pravda je vsak taka, ze na konkretnom "blokacnom" hlasovani sa zucastnili 4 poslanci a odrazu sa ukazalo, ze ked treba, tak hlas 1 poslanca nie je 14%, ale 25%!!!
Ano, celych 100% pritomnych poslancov hlasovalo blokacne, nikto sa nezdrzal, nikto nebol proti. Iba styria poslanci stacia na to, aby prijali v komisii blokacne uznesenie, ktore si potom "osvoji" mest. zastupitelstvo a na 5 rokov zablokuje beznu obnovu autobusov. (A ked si podrobne pozriete zapisnicu, nenajdete nikde, ze poslanec blokoval nakup preto, ze sa uvazovalo s LowEntry, ze keby sa uvazovalo s plne nizkopodlaznymi, on by bol ZA apod...)
---------------
Tretie fakty: Podsuvanie faktov - Uradnici a poslanci.
Napriek tomu, ze som ja pisal o tom, ze ziaden uradnik nema ODVAHU proti uzneseniu poslancov "pichnut" do rozpoctu nejaku sumu na nakup autobusov, niekto tuto odvahu zamenil za ulohy: "Úradníci nedostávajú úlohy od poslancov."
- Vsak ja som ani nikdy netvrdil, ze uradnici ulohy od poslancov dostavaju.
- Ale uznesenia poslancov nie su zdrapom papiera, ak nieco schvalia, tak to niekto musi dodrziavat - a prvi v rade su zamestnanci mesta. Ak raz plati schvalene uznesenie, ze sa nebude robit pravidelna obnova autobusov, ziaden uradnik nemoze, neriskuje a ani nebude chciet ziadne financie na nakup autobusov do rozpoctu dat.
----------------
Stvrte fakty: Samoodpovedanie otazok.
- Kto si este raz precita moj prispevok #11728 zisti, ze tam nikde a ani dlhe mesiace predtym nespominam Citelis 18M.
- Tu je niekto asi nepozorny a mne odpovedal na prispevok niekoho uplne ineho a zabudol to oznacit - alebo ide o manipulaciu vkladania nejakej otazky mimo temu ucelovo niekomu inemu.
----------------
A na zaver apon trochu prijemnejsie (ale predsa len) fakty:
Nachadzam sa zas po niekolkych mesiacoch v raji dopravakov, v raji MHD, v San Franciscu. Velmi bohate mesto, ktore nielenze podporuje metro, elektricky, trolejbusy, historicke kablove vozidla cable-cary, ale venuje obrovske prostriedky aj zachrane starych aj 100-rocnych elektriciek, ktore kupuje z celeho sveta. Uz ich ma vyse 60, dalsie nakupuje a rekonstruuje, v aprili som bol aj v historickom depe, aj jazdia bezne po centre mesta.
Preco to pisem? Lebo aj tu prebieha masivna obnova vozidloveho parku, je tu vela hybrid-electric autobusov a teraz vymienaju stovky starych vysokopodlaznych trolejbusov SKODA - znamych aj zo Ziliny - za kanadske New Flyer. A viete ake? Ci autobusy, ci trolejbusy - su Low Entry.
1. Starsie vysokopodlazne trolejbusy Skoda-ETI, t.c. vymienane.
2. Starsie vysokopodlazne trolejbusy Skoda-ETI, t.c. vymienane.
3. Trojnapravovy klbovy New Flyer, Low Entry.
4. Dvojnapravovy hybridny trolejbus New Flyer, Low Entry.
5. Dvojnapravovy hybridny trolejbus New Flyer, Low Entry.