Ešte si dovolím jeden príspevok, ktorý bude skôr na vysvetlenie našich "doťahovačiek" s pánom riaditeľom 
Osobne považujem pána Popluhára za odborníka vo svojom odbore. Úprimne treba priznať, že v čisto odborných veciach by som mu vo väčšine prípadoch nestíhal. Sám sa považujem za laika v oblasti MHD.
Na druhej strane MHD využívam nie len v Trenčíne, ale prakticky aj na svojich služobných cestách (ak to je možné), či dovolenkách s rodinou. Snažím sa sledovať trendy hlavne z rakúskych, nemeckých miest a Švédska. Pripúšťam, že je to skôr pohľad cestujúceho. Ešte pred rokom som pracoval v spoločnosti, ktorá dlhé roky robí inžiniering pre Iveco BUS/CNH Industrial. Takže overiť si niektoré fakty nie je až také náročné. Plus skúsenosť z ostatných 4 rokov je pre mňa veľmi cenná.
Aby som to zhrnul. Pána riaditeľa si veľmi vážim, aj za jeho prínos hlavne pre DPMŽ. To, že máme na niektoré veci rozdielny pohľad je ovplyvnené jeho a mojou pozíciou. Aj keď si myslím, že prienikov je tam stále mnoho. Nič to nemení na mojom presvedčení o nádeji, že aj pomerne malá MHD v Trenčíne, bude raz kvalitná alternatíva k IAD (pri rozumnom pomere cena/výkon). Z pohľadu mestskej mobility, verejného záujmu a ekológie.
Koniec hlásenia

Osobne považujem pána Popluhára za odborníka vo svojom odbore. Úprimne treba priznať, že v čisto odborných veciach by som mu vo väčšine prípadoch nestíhal. Sám sa považujem za laika v oblasti MHD.
Na druhej strane MHD využívam nie len v Trenčíne, ale prakticky aj na svojich služobných cestách (ak to je možné), či dovolenkách s rodinou. Snažím sa sledovať trendy hlavne z rakúskych, nemeckých miest a Švédska. Pripúšťam, že je to skôr pohľad cestujúceho. Ešte pred rokom som pracoval v spoločnosti, ktorá dlhé roky robí inžiniering pre Iveco BUS/CNH Industrial. Takže overiť si niektoré fakty nie je až také náročné. Plus skúsenosť z ostatných 4 rokov je pre mňa veľmi cenná.
Aby som to zhrnul. Pána riaditeľa si veľmi vážim, aj za jeho prínos hlavne pre DPMŽ. To, že máme na niektoré veci rozdielny pohľad je ovplyvnené jeho a mojou pozíciou. Aj keď si myslím, že prienikov je tam stále mnoho. Nič to nemení na mojom presvedčení o nádeji, že aj pomerne malá MHD v Trenčíne, bude raz kvalitná alternatíva k IAD (pri rozumnom pomere cena/výkon). Z pohľadu mestskej mobility, verejného záujmu a ekológie.
Koniec hlásenia
Jacob
Zároveň čo sa týka dopravy v USA minimálne v LA majú dobre spravené, že si vieš požičiať takú elektrickú kolobežku, ale to už odborčujem trochu od témy, a vlastne na Slovensku by to dopadlo zle, u nás by buď takáto vec bola strašne drahá, alebo čo si skôr myslím ako obyčajné Slovensko je známe by sa pokradli alebo skôr zničili by ich ľudia, lebo tu si nikto nič neváži. Ale ako nápad to nie je zlý, keďže reálne tie elektrické kolobežky by sa na takéto veci mohli využívať, zároveň je to ekologické.