Reply on: milan001 #8965:
OK. Čo sa týka obsluhy Hodžovej, podchod , Električnej a sídliska Noviny, tak by som navrhol: - Linku 10: Sihoť - Hodžova, podchod - Hasičská - Električná - Biskupice, nám. (priebežná konečná, lístok platí až po zastávku Jána Zemana - ako pri L21) - Karpatská - Jána Zemana - Električná - Hasičská - Hodžova, podchod - Sihoť.
Zároveň pripomínam jeden dávnejší návrh, ale mnou upravený:
- Linka 9: Gen. Svobodu - Na Zongorke - Cintorínska - Partizánska - AS - BILLA - Kubrá, Na Kameni.
kvorka
- treba linku 8 posilniť, nie ju rušiť a spojenie Juh - Sihoť urobiť v "x" 15 min intervalom a v "a" 20 min intervalom
- treba Juh spojiť so stanicou normálnymi linkami, teda viac ako 1 spoj v hodine, nie to čo sa navrhuje
- kratučké linky z Kubrice a Opatovej po stanicu nemajú zmysel a vedia to aj autori "reformy", inak by rovnako ukončili linku z Biskupíc, linky zo Záblatia či Zlatoviec
- treba využiť nový most na rýchly presun ráno z Juhu za mosty a popoludní opačne, nie všetko ťahať ako doteraz cez mesto