Reply on: Udiak #8943:
zjavne si, pusti si nahrávku svojich drístov a zistíš zase len raz to, že niekto pozná fakty -a ty to nie si (viď tá hlúposť s linkou 1, 11 a 17, to šme še pobavili), a niekto len prstom po mape na google maps, ak osi sa priznal aj so spolusúdruhom. A kde máš osočovanie? Ja nevidím žiadne, u nikoho, kto tu pravidelne píše. Práve naopak, všetci sú asi až príliš slušní, lebo ja by som naložil na vlečku tak ako si zaslúžite. Ale k tomu sa neznížim, to by ma naši doktori a admini hnali.K tej špičkovosti: viem dobre ako to dopadlo so zmenami v DPB, keby sa nesanovali tie nezmysly čo tam boli, hotová katastrofa. Tá Petržalka by vás hnala vidlami.......
PS: dnes je liniek skoro toľko isto než čo navrhujete, takže jeden guláš mieša druhý. A čo tá nočná linka? Okrajová záležitosť, však? Ešte sa naučte písať a čítať po sebe, potom sa môžeš prihlásiť na rovnocennú diskusiu, keď budeš mať normálny CP - podľa mňa je to podvod, lebo už tento CP mal byť riadny a nie úplny nezmysel. To stačilo napísať intervaly v danej hodine a nie ho robiť celý, ak to malo byť zbytočné.
Draxter: obrovský like! Navyše, na tú linku 2 v TT na stanici ani nič nenadväzovalo ako sa sľubovalo. A v diskusii ešte odznel 15 min interval na nosnej linke - okrem 7. hodiny ráno na linke 2 ho ale nidke nevidím, čiže sa operuje bludmi jak sviňa.
syko
boli prítomní aj Forgáč aj Rybníček. Ten hneď z úvodu začal, že tu nie sme na hádanie, ale na diskusiu, že sa MHD nerozumie a na rovinu povedal, že MHD nepoužíva (škoda, pretože hovoril, že MHD je strata, že mestám chýbajú zdroje aj tam, kde by bolo treba atď. atď. - pritom logickou úvahou by dospel k záveru, že z finančného hľadiska sú na tom ceteris paribus lepšie mestá s hustejšou zástavbou, ktoré sa potom logicky bez MHD nezaobídu).
V hľadisku tipujem tak 30% sedadiel obsadených, ako neskôr z diskusie vyplynulo, výrazné zastúpenie obyvateľmi Východnej ul. a dôchodcami z Opatovej.
Štvorica pánov z DIC, ktorý možno sú dynamický, ale určite nie mladý, kolektív ? Neskôr v diskusii, v reakcii na niekoho z publika, reagovali dátami z Trnavy, kde dokázali, že sa doprave rozumejú a obľúbenosť MHD tam rastie.
Asi trikrát spomenuli aj imhd.sk
Páni boli celkom dobre pripravení, aj keď prednesom na Rybníčka ešte nemajú. Na väčšinu pripomienok vedeli zareagovať rozumne, i keď samozrejme z vlastného uhla pohľadu.
Výnimkou bola pripomienka z publika, ktorá bola smerovaná v štýle, že štatistiky majú pekné, ale sú skreslené existujúcou ponukou spojov, ktorým sa ľudia prispôsobia, že napr. z Východnej radšej pešo prejdu na gen. Svobodu. Tam sa páni z DIC snažili, ale odpoveď sa niesla v duchu, že žiadna iná lepšia metóda neexistuje, zmierte sa s tým (podporil ich aj Rybníček poukazom na to, že dotazníky a pod. sú blbosti).
Koniec bulváru:
1) ide len o návrh, v ďalšom kole spracujú pripomienky, potom diskusia na výboroch mestských častí a ak som dobre pochopil, nakoniec ďalšia diskusia v Hviezde. Konkrétne časy odchodov sú len maketa.
2) Rybníček má záujem riešiť to tak, aby sa to spustilo v lete budúceho roka. Rovno povedal, že neskôr by mu to poslanci pred voľbami neschválili.
3) spoj z Opatovej (alebo Kubrice?) zvažujú potiahnúť po Hasičskú ul. Požiadavke dôchodcov, ktorý by chceli ísť bez prestupu k nemocnici asi vyhovené nebude.
4) Východnú ul. možno obohatia o spoje, ktoré by prechádzali po M. Bela (neviem či začínajúce zo Saratovskej alebo z gen. Svobodu).
5) zákaz odbočenia neni problém, ktorý by sa nedal riešiť.
6) doplnkové linky (v súlade s vraj plánovanou legislatívnou zmenou z EÚ) otvárajú priestor aj pre ďalších prepravcov.