Reply on: linka10 #8732:
1: nechal by si jednotku do Kubry? neviem ale ten koncový úsek ma na nej najviac štve, inak stále Top linka ? 2: veru treba posilniť 24 na úkor 2, dvojku nechať všetku do Nozdrkoviec najlepšie
3: súčasná trasa už nebude možná po uzavretí všetkých priecestí v Zámostí, jedine že by si ju nechal krútiť sa aj do Záblatia
4: súhlas
5: určite predĺžiť premávku večer do 22:30, spoje aj prejazdy na to sú, len to treba robiť nie od stola ale z terénu
6: Opatová preč (možno ten jeden nechať) a hlavne rozložiť spoje 18:05 a 18:15, kokos toto je iný luxus na TN. Ja by som ju potiahol do Záblatia a zrušil linku 13.
7: zaujímavé, ako by premávala podľa teba?
8: áno, súhlas. A pridať spoje cez víkend do 22:30 ako sa na nosnú linku patrí.
11: ja by som pridal spoje v špičke určite, v "a" zase úplne pravidelných 60 min, nie to čo teraz a tie diery 120 min poobede....sila
13: ja by som ju zrušil a predĺžil L6, keďže by som zrušil aj 23, tu by som nesúhlasil ?
15, 16: môže byť
17: zaujímavé, interval?
18: premávka do 22:00, lebo Juh I si to zaslúži. A ešte aby linky 8, 18 a 28 v sedle išli po 20 min.
19: podľa vyťaženosti, neviem či by som zachoval súčasný rozsah, možno by stačilo len pár spojov a zvyšok hodiť na L3
21: môže byť, ale v "a" dodržať 120 min interval. Ľudia v Opatovej sa sťažujú, že sa im zrušil spoj po 20:00 v "a", teraz idú spoje po 18tej aj po 19tej, čo je zbytočná blbosť. Posun spoje z 19-tej na 20-tu.
22: podľa mňa okrem špičky by malo väčší zmysel tie spoje poslať aj ďalej než na stanicu, a to na Sihoť či do Kubry
23: rozhodne zrušiť, možno nechať len niektoré špičkové spoje, ale v "a" určite všetko na linku 28, tá mala vyťaženosť, 23 vídam pomerne často ako úplne prázdnu v piatky medzi 18:00 a 22:00, okrem posledného spoja z mesta.
24: posilniť, preložiť a kĺbaky
25: niečo by to chcelo, ale nenapadá ma čo. Má dosť spojov, ale ....
27: ja by som ju zrušil, možno by som na jej úkor prehnal po novom moste pár spojov linky 25 len pre Záblatie, Zlatovce a Orechové
28: 60 min celodene, víkend len 28 namiesto 23
50: premávka 6,7. Zastávky na znamenie všetky po trase! A naspäť by šla aj cez Pred poľom.
linka10
2: z dôvodu problematického otáčania v Biskupiciach by som tam nekončil žiadne spoje, do Nozdrkoviec by som ponechal približne rovnaký počet spojov ako je, možno niečo navrch, ostatné by som končil ako keby v Biskupiciach avšak rovno by naväzovali na spoj do mesta ktorý by mal ale trasu cez Noviny, táto trasa by existovala len v smere späť (ak by tam nejaký spoj končil a presúval sa do SAD, tak po novom moste, otáčanie nie je potrebné)
3: v podstate aj teraz ako keby do Záblatia zachádza, to by som asi aj tak ponechal išla by aj tam aj späť od nového kruháča a obslúžila by zastávky pošta aj Záblatská
6: možno jediná linka pri ktorej by som uvažoval s použitím nového podjazdu Pred polom, zokruhovať ju: Hasičská - ŽST - Rázusova - Považská - Radegast - Pred polom - Max - ŽST - Hasičská, ale má to aj svoje mínus
7: by bola prakticky súčasná desina, ale aj naspäť by išla po Soblahovskej (úspora km a času) a zároveň by zhltla spoje L12 a 20 - linka 17 by bola k nej protibežná na žilinský spôsob 4/14. V rannej špičke by spoje išli z Juhu po novom moste najprv do AUO a potom po Zlatovskej cez mesto späť na Juh, poobede opačne (L17), čím by si mohla získať aj cestujúcich z Juhu do priem. parku
11: pridané spoje v špičke sú vlastne zo zrušenej pôvodnej L7, 17 a 13 premávajúcej do Kubrice a ešte by bola úspora jedného vozidla + efektívnejšie využitie troch vozov, ktoré by tam v špičke jazdili
17: nejednalo by sa až tak o interval ale interval by tvorila spolu s L7 a 3 a zároveň ako taký preklad s L5. Ráno viacmenej nárazovo návoz na zmeny a zač. vyučovania. poobede už by som hovoril o spoločnom intervale L3, 7, 17 15 min.
18: na tejto linke, možno budem zlý, ale premávku by som ukončil ešte o hodinu skôr, teda nebola by po 17:15 diera 2 hod. ako teraz ale išla by tak ako celý deň po hodine avšak o hodinu skôr by skončila
22+23+28: spoje končiace na stanici by som aj po stanicu nechal, okrem večerných 23, tie by som zrušil úplne. nedá sa všetko ťahať na Sihoť a do kubrej, keď si to dáš na "váhu" Juh 17tis. obyv., Dlhé Hony 7tis., Biskupice+Noviny 2tis., to je 26tis.+nemocnica+Laugo a na druhej strane váhy je Sihoť 11tis., Pod Sokolice+Kubrá+Kubrica 4tis., to je 15tis.+podniky v oblasti TOS takže čo sa týka obyvateľov máme na váhe 26/15, preto by som niečo končil na stanici a neťahal ďalej, myslím že "za stanicu" ide toho dosť. PS: Opatovú som nebral do úvahy, jej obyvatelia vo veľkej miere využívajú prímestskú dopravu ale ak by aj, to je do nejakých 2 tis. navrch ale v južnej vetve som nerátal Dolné mesto, kde to je ešte o niečo viac...tie demografické údaje sú staršie, ale pointu majú
24: tým že by sa dosť posilnila, kĺby by okrem návozu pracovníkov do Lauga nebolo treba (okrem 8:00 aj na L25)
27: ten nápad skrížiť ju s L25 cez víkend myslím nie je zlý, ale zotri účelové spoje
28: možno zvážiť spoje po 20tej hodine, kto vie či by sa využili
50: zástavky všetky a na znamenie po trase súhlasím, ale tá premávka so/ne by sa neuživila