Reply on: kvorka #8733:
1: by som nechal do Kubrej, zastávky Pádivec a VÚO podľa mňa majú aj tak malé využitie a na VÚO chýba zodpovedajúci otoč...2: z dôvodu problematického otáčania v Biskupiciach by som tam nekončil žiadne spoje, do Nozdrkoviec by som ponechal približne rovnaký počet spojov ako je, možno niečo navrch, ostatné by som končil ako keby v Biskupiciach avšak rovno by naväzovali na spoj do mesta ktorý by mal ale trasu cez Noviny, táto trasa by existovala len v smere späť (ak by tam nejaký spoj končil a presúval sa do SAD, tak po novom moste, otáčanie nie je potrebné)
3: v podstate aj teraz ako keby do Záblatia zachádza, to by som asi aj tak ponechal išla by aj tam aj späť od nového kruháča a obslúžila by zastávky pošta aj Záblatská
6: možno jediná linka pri ktorej by som uvažoval s použitím nového podjazdu Pred polom, zokruhovať ju: Hasičská - ŽST - Rázusova - Považská - Radegast - Pred polom - Max - ŽST - Hasičská, ale má to aj svoje mínus
7: by bola prakticky súčasná desina, ale aj naspäť by išla po Soblahovskej (úspora km a času) a zároveň by zhltla spoje L12 a 20 - linka 17 by bola k nej protibežná na žilinský spôsob 4/14. V rannej špičke by spoje išli z Juhu po novom moste najprv do AUO a potom po Zlatovskej cez mesto späť na Juh, poobede opačne (L17), čím by si mohla získať aj cestujúcich z Juhu do priem. parku
11: pridané spoje v špičke sú vlastne zo zrušenej pôvodnej L7, 17 a 13 premávajúcej do Kubrice a ešte by bola úspora jedného vozidla + efektívnejšie využitie troch vozov, ktoré by tam v špičke jazdili
17: nejednalo by sa až tak o interval ale interval by tvorila spolu s L7 a 3 a zároveň ako taký preklad s L5. Ráno viacmenej nárazovo návoz na zmeny a zač. vyučovania. poobede už by som hovoril o spoločnom intervale L3, 7, 17 15 min.
18: na tejto linke, možno budem zlý, ale premávku by som ukončil ešte o hodinu skôr, teda nebola by po 17:15 diera 2 hod. ako teraz ale išla by tak ako celý deň po hodine avšak o hodinu skôr by skončila
22+23+28: spoje končiace na stanici by som aj po stanicu nechal, okrem večerných 23, tie by som zrušil úplne. nedá sa všetko ťahať na Sihoť a do kubrej, keď si to dáš na "váhu" Juh 17tis. obyv., Dlhé Hony 7tis., Biskupice+Noviny 2tis., to je 26tis.+nemocnica+Laugo a na druhej strane váhy je Sihoť 11tis., Pod Sokolice+Kubrá+Kubrica 4tis., to je 15tis.+podniky v oblasti TOS takže čo sa týka obyvateľov máme na váhe 26/15, preto by som niečo končil na stanici a neťahal ďalej, myslím že "za stanicu" ide toho dosť. PS: Opatovú som nebral do úvahy, jej obyvatelia vo veľkej miere využívajú prímestskú dopravu ale ak by aj, to je do nejakých 2 tis. navrch ale v južnej vetve som nerátal Dolné mesto, kde to je ešte o niečo viac...tie demografické údaje sú staršie, ale pointu majú
24: tým že by sa dosť posilnila, kĺby by okrem návozu pracovníkov do Lauga nebolo treba (okrem 8:00 aj na L25)
27: ten nápad skrížiť ju s L25 cez víkend myslím nie je zlý, ale zotri účelové spoje
28: možno zvážiť spoje po 20tej hodine, kto vie či by sa využili
50: zástavky všetky a na znamenie po trase súhlasím, ale tá premávka so/ne by sa neuživila
Kde tam budu tolke busy parkovat
(nevedeli by kedy hokej konci a pekne by tam zavadzali) Odporucam sa is otocit k Lidlu a cakat na Povazskej v smere k stadionu po pravej strane za kotolnou je miestecko a teraz tam v tom smere nie je premavka a vodici si mozu spravit aj prechadzku na hokej,autobusy budu od stadiona asi v bezbeci nedaj boze nasrdenych fanusikov
z jednej ci druhej strany...
draxter
Q: Hokejisti nám vedú ligu, čo je super reklama pre mesto, návštevnosť sa dvíha, ešte by sa zišlo hodiť kĺbak v utorok/piatok na linku 8 tak, aby šiel z Juhu na Sihoť o 16:00 a po hokeji opačne. Terajšia linka 8 ale opačne ide úplne nevhodne: 20:05 a 21:05 na Juh. Najviac to teraz zlízne 21 o 20:22 v piatky. Chcelo by to, aby linka 8 alebo 18 šli po skončení zápasu (ideálne 20:30) a to kĺbačik. Toto sa nedá zmeniť? Myslím, že by to bol krok vpred zo strany mesta pre obyvateľov.
Odpoveď:
Miloš Minarech, útvar hlavného architekta:
Spoločnosť SAD Trenčín nemá vo vozidlovom parku dostatočný počet kĺbových vozidiel. Kĺbové vozidlá dnes obsluhujú iné vyťažené linky. Momentálne sa neuvažuje s prerozdelením a posunom časov príchodov a odchodov na hokejové zápasy Dukly Trenčín.
- takže buď Citelis 18M predali, keďže SAD NEMÁ dostatok vozov, alebo neviem kde k tejto odpovedi prišli. Keďže však všetci znalí vieme, že Citelis 18M nejazdí z úradných dôvodov, tak by som čakal, že táto odpoveď ani neodznie. Potom však treba povedať, že kĺbové vozidlá sú 4 a v čase po skončení zápasu už nie je v premávke ŽIADNE. Minule som dokonca videl minimálne 1 kĺbak už 16:30 v MHT odpočívať, čo značí, žeby ani na hokej nemusel byť problém, keby sa chcelo.