Reply on: Richard Ščepko #8106:
súhlasím s tebou pokiaľ ide o tie kompetencie a záujem. Draxter by ti vedel povedať, čo všetko navrhoval, čo sa nedalo, ale potom priamo s primátorom zrazu vec išli... a to je práve to, čo TN vyčítam: jazda zotrvačníkom, bez toho, aby sa ušetrilo tam, kde sa dá jednoducho, resp. kde za tn istý balík peňazí môže byť služba efektívnejšia. Dole uviedol draxter jeden príklad za všetky s tým Záblatím.S tým stĺpom: nepochopím, ako to mohol stavebný úrad takto odsúhlasiť, ako to niekto mohol takto naprojektovať: zasa riešenia od stola, lebo keby prizvali SAD-ku alebo aspoň jedného vodiča, mohlo to byť úplne inak. Za tie "prachy" mi to príde ozaj školácka chyba.
A nie, neboj sa, kým tu budeme my, nedáme dýchať tam, kde vidíme možnosti. Ja, draxter, marek či milan sa určite snažíme už roky a čo to sa aj podarilo. Chýba mi však naozaj spätná väzba z mesta, pretože som čakal viac; takže nie, nerezignujeme, to nie je v pláne, ale posledné polovičaté riešenia tak akosi zase zapadajú do koloritu MHD ?
draxter
- kilometricky zrušený spoj linky 23 a nahradený spojom 28 = navýšenie km o trasu žst-Sihoť IV
- zrušenie spoja linky 2 = ušetrenie km o trasu Sihoť IV-žst-Biskupice
- takže logicky nahradenie spojov linky 2 a 23 spojom linky 28 znamená ešte ušetrenie km v úseku žst-Biskupice, čo by v prípade viacerých spojov mohlo byť navýšenie počtu spojov linky 24.
Výsledok: Juh III získa spojenie so Sihoťou častejšie než teraz, zrušia sa prázdne spoje linky 23; Sihoť namiesto spojov linky 2 bude mať zachované spojenie s nemocnicou linkou 28 a 24. Biskupice pre nezáujem cestujúcich prídu trochu skrátka, alebo môžu prejsť k Perle na linky 24 a 28.