Reply on: capaCity #8108:
s tým hadzaním na stenu: neviem prečo je to tak, najmä keď mesto sa pod vedením Rybníčka tvári že sa otvorilo občanom. Fakt ale veci, ktorý by sa dali bez akéhokoľvek vplyvu na rozpočet, sú odôvodnené typu: mesto zmeny v MHD neplánuje, zmeny sa urobia po otvorení nového mosta atď. Stačí si prečítať otázky a odpovede na ne ? A dovtedy akože potopa? Hlavne, že primátor vyzýva využívať MHD: ale zefektívniť ju dovtedy, to nie. Hlavne, že máme linky ako 2 a 23, ktoré vozia vzduch ale linky 24 a 28, ktoré by sa mali posilniť na ich úkor, sa zmeny asi nedočkajú. Pritom je to len a len otázka zmeny CP a úpravy obehu vozidla. Nič zložité, keď človek pozná obehy a CP. Dajte mi vzory obehov a urobím to grátis.
draxter
- kilometricky zrušený spoj linky 23 a nahradený spojom 28 = navýšenie km o trasu žst-Sihoť IV
- zrušenie spoja linky 2 = ušetrenie km o trasu Sihoť IV-žst-Biskupice
- takže logicky nahradenie spojov linky 2 a 23 spojom linky 28 znamená ešte ušetrenie km v úseku žst-Biskupice, čo by v prípade viacerých spojov mohlo byť navýšenie počtu spojov linky 24.
Výsledok: Juh III získa spojenie so Sihoťou častejšie než teraz, zrušia sa prázdne spoje linky 23; Sihoť namiesto spojov linky 2 bude mať zachované spojenie s nemocnicou linkou 28 a 24. Biskupice pre nezáujem cestujúcich prídu trochu skrátka, alebo môžu prejsť k Perle na linky 24 a 28.