Vidím že sa tu téma od trenčianskej MHD vzdialila na míle ďaleko - od toho máme ja iné fórum ?
Druhá vec: plne súhlasím s irizarom, text s takými chybami by som nevložil ani ako správu trenčianskej sekcie a tým som povedal vlastne všetko čo si myslím o odbornosti celej veci. Ako raz vravel môj profesor, aj keby ste vyvrátili teóriu relativity, pokiaľ sú tam markantné chyby na ktoré príde i laik (myslel najmä kupecké počty a gramatiku), tak vám to otrepem o hlavu.
Teraz k aktuálnej téme: už sú CP kyvadlovky na pohodku? Aké vozy tam budú jazdiť sa zatiaľ nevie? Diky.
Druhá vec: plne súhlasím s irizarom, text s takými chybami by som nevložil ani ako správu trenčianskej sekcie a tým som povedal vlastne všetko čo si myslím o odbornosti celej veci. Ako raz vravel môj profesor, aj keby ste vyvrátili teóriu relativity, pokiaľ sú tam markantné chyby na ktoré príde i laik (myslel najmä kupecké počty a gramatiku), tak vám to otrepem o hlavu.
Teraz k aktuálnej téme: už sú CP kyvadlovky na pohodku? Aké vozy tam budú jazdiť sa zatiaľ nevie? Diky.
irizar
http://www.poslanec.sk/banska-bystrica/doprava/plan-dopravnej-obsluznosti-mesta-banska-bystrica-co-prinasa-komu
Uznávam že niektoré veci, ako preferencia autobusovej dopravy na úkor trolejbusovej, navyšovanie výkonov do istých mestských častí alebo metodika zberu dát sú vecou názoru. Ale okrem odborných stanovísk sú tam neoddiskutovateľné formálne a faktické chyby. Dovolím si vypichnúť:
- neschopnosť spočítať si dni v kalendári,
- neschopnosť spočítať si počet spojov v bežný deň,
- neznalosť rozdielu medzi radiálnymi a diametrálnymi linkami,
- očividne z prsta vycucnuté čísla PZP a nákladov na pneumatiky,
- porovnávanie nákladov na STK autobusov a nákladov na opravy u trolejbusov (a VY chcete mne niečo hovoriť o miešaní hrušiek a jabĺk?)
- neschopnosť spočítať si linky
- neschopnosť aspoň prehnať dokument, za ktorý ste zinkasovali nemalé peniaze, cez kontrolu pravopisu
Toto všetko skutočne vypovedá niečo o úrovni firmy, ktorá mala tú drzosť takýto dokument predložiť. Keby som svojho času na vysokej predložil prácu s takýmito kiksmi, bola by mi plným právom otrieskaná o hlavu, aj keby bola jej podstata x-krát správna! Takže mi prosím vás nerobte prednášky o odbornosti, odborníkom takéhoto kalibru a s takou hrošou kožou nie som a dúfam že ani nikdy nebudem. Človek by čakal že sa z toho fiaska poučíte a nabudúce sa posnažíte viac, ale ako som tak študoval rozbor vašej analýzy MHD Trnava, zase je to rovnako odfláknutá formálna stránka, rovnaké chyby a v diskusii rovnaká urazená arogancia akonáhle si s vami niekto dovolí nesúhlasiť a nedajbože poukáže na konkrétny problém, ktorý sa nedá obkecať. Dobrá rada - vy už radšej nič ďalšie netvorte a do sveta nedávajte...
A ešte drobná pozmámočka: O probléme budem drístať koľko sa mi len bude chcieť, pretože jednak dotyčná analýza bude platená z verejných peňazí a jednak, ak sa jej výsledok - o ktorého kvalite si nerobím ilúzie - skutočne na Slovensku implementuje, bude sa ako užívateľa verejnej dopravy dotýkať aj mňa. Takže si šlendriánstvo VÚD a odborníkov vášho razenia nielen vyžeriem, ale ešte si ho aj zaplatím...
S pozdravom
Ondrej Sokol (nick "irizar", žiadny iný nemám - to len keby ste ma náhodou chceli, ako ste sa farbisto vyjadrili, "zaradiť do plejády anonymných webových pisálkov riešiacich si svoje intímne komplexy")