Reply on: Juraj #6200:
v svojej podstate súhlasím, a naviac ma straší to, že už sme tu nejaké optimalizácie mali (čiže otázka je, kto a ako to vyhodnotí). Lenže štát by mal na to mať páku (aj cez akcie v podnikoch).Mňa len štve, že zase nejaký dobrý nápad sa dá ľahko zosunúť zo stola, a to z ktorejkoľvek strany. Železnice plytvajú ako na bežiacom páse, ale rušia ešte pred analýzou a optimalizáciou, čo je zase nezdopovedná.
Na druhú stranu, ja len vravím, že údaje SAD rozhodne obchodným tajomstovom nie sú, a aj ja sa k nim dostahnem úplne legálne.
Juraj
Vsimnite si, ze samotny hovorca ministerstva dopravy nevie, ako sa ta sukromna akciovka vola - vraj "vyskumny ustav dopravy" (koho-coho?). Pritom oficialny nazov je Vyskumny ustav dopravny.
Dalsi dopravacky skvost: zdvojena doprava. O takej sa ucia na dopravnych priemyslovkach a ZU? Malo by ist nie o "zdvojenu dopravu", ale o SUBEHY zeleznicnej a autobusovej dopravy. Tych subehov je niekolko typov, a mozeme o tom rozviest niekedy diskusiu, ake su to.
Posledna perla: Treba riesit subehy a pytali informacie o komplet vsetkych autobusovych linkach z celeho Slovenska. Napriklad aj linku do Hornej Suce. Ide tam hore Sucanom nejaka zeleznica, aby im tie cisla na riesenie subehu k niecomu boli? Alebo do Zliechova. Aj tam ide zeleznica, aj tu chcu s tymi cislami riesit subeh? Alebo doHornej Marikovej. Aj tam hore do doliny ide "streka", aby riesili nejaky subeh? Samozrejme, ze nikde tam zeleznica neviedla, nevedie a podla vsetkeho najblizsich 100 rokov ani viest nebude.
A z akeho dovodu tu teda potrebuju udaje o autobusoch, aby vyskumali subeh so zeleznicou, ked tam zeleznice niet?