Na sadtn.sk píšu že odklon potrvá do 20.6.2011 a tu máte napísané, že len do 20.5.2011
nahovno spraveny cas - bezne spoj L6 bez zachadzky k OZCM spravi svoju trasu za 23min., tato trasa je podstatne dlhsia a je pre nu len 21min.) a 14:43 od AUO, tam je to vyriesene pekne, pravdepodobne smena konci o 14:30
Ved nejde len o spojenie Teplic a Teplej ale hlavne ide o spojenie s TN a aj dalej na D. Porubu. A na to elektricka nestaci. Podla mna je zakladom ta nadvaznost na rychliky
Juraj
Vsimnite si, ze samotny hovorca ministerstva dopravy nevie, ako sa ta sukromna akciovka vola - vraj "vyskumny ustav dopravy" (koho-coho?). Pritom oficialny nazov je Vyskumny ustav dopravny.
Dalsi dopravacky skvost: zdvojena doprava. O takej sa ucia na dopravnych priemyslovkach a ZU? Malo by ist nie o "zdvojenu dopravu", ale o SUBEHY zeleznicnej a autobusovej dopravy. Tych subehov je niekolko typov, a mozeme o tom rozviest niekedy diskusiu, ake su to.
Posledna perla: Treba riesit subehy a pytali informacie o komplet vsetkych autobusovych linkach z celeho Slovenska. Napriklad aj linku do Hornej Suce. Ide tam hore Sucanom nejaka zeleznica, aby im tie cisla na riesenie subehu k niecomu boli? Alebo do Zliechova. Aj tam ide zeleznica, aj tu chcu s tymi cislami riesit subeh? Alebo doHornej Marikovej. Aj tam hore do doliny ide "streka", aby riesili nejaky subeh? Samozrejme, ze nikde tam zeleznica neviedla, nevedie a podla vsetkeho najblizsich 100 rokov ani viest nebude.
A z akeho dovodu tu teda potrebuju udaje o autobusoch, aby vyskumali subeh so zeleznicou, ked tam zeleznice niet?