Reply on: kvorka #4925:
714 spochybnuju ventilacky na strane dveri, ako uz uviedol Draxter. Tiez som pripustal tuto alternativu ale ked si pozries foto, ktore si pre porovnanie prilozil: na okne za 1. dverami evidentne nie su ventilacky, tymto netradicnym usposobenim bola 714 znama. Ked pozries foto neznameho 280.08, liniu ventilaciek na prvom okne (sice s problemami) uvidis.Re #4923 milan002: ja tvrdim, ze je to 715 od zaciatku tejto debaty ? Podla mna sa prilis pozornosti venuje tej rolete. 10-12 rokov prevadzky taketo casti vozu zmenia na nepoznanie.
kvorka
Zavedením dvoch nových liniek do MHD Trenčín muselo dôjsť k navýšeniu počtu vozidiel, ktoré MHD prevádzkujú. Doteraz bolo v nepretržitej prevádzke 35 vozidiel a 4 autobusy boli záložné. Z tohto počtu bolo obnovených 36 autobusov. Staršie vozidlá boli nasadzované len ako záložné a v zálohe ostával len 1 nízkopodlažný voz pre garantované spoje. Vzhľadom k už spomínanému navýšeniu počtu vozidiel, bolo rozhodnuté, že z dôvodu šetrenia sa dočasne na tieto linky nasadia upravené autobusy z prímestskej dopravy, ktoré vyhovujú technickým požiadavkám na prevádzku.
Takže takto vyzerá z pohľadu Trenčína dodržanie sľubov občanom, čudujem sa že Trabelssie nestrihal pásky na námestí pri tých C734 ?