Reply on: irizar #4911:
tak do tretice tento odkaz: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000143272/mhd_do_oz_bela_01042010.pdf"Keďže nové linky budú zaradené do MHD, budú na nich
platiť rovnaké pravidlá, ako pre celú MHD." To hovorí za všetko, u nás "popradský systém" alebo "levický systém" nie je, linky 24 a 25 sú plnohodnotné linky MHD. ?
ale som sa zhodol s viacerymi ze tieto stare karosicky su omnoho pohodlnejsie ako Cross LE aj z pohladu vodica aj cestujuceho
Petrox
a) v tomto pripade ma trochu odradza aj zaradenie 711/I, ktora viacmenej prebyvala len na L18/15 (ak sa mylim tak pardon) a na stanici by som ju necakal, nepamatam sa, ze by jazdila na inych linkach ako v pripade nastupcu, ktoremu pribudla L22
b) jasne, 714 mozme vylucit
c) pre mna stale favorit
d) u 717 boli po roku 2000 viacere kridla dveri vymienane, na mhdtn som jeho kartu robil podla vsetkych dostupnych fotiek a malo by to odrazat skutocny stav, t.j. iny odtien a presklene casti aj v dolnom rade u viacerych dveri
e) znova som na to hodil okom a mam len jedinu vyhradu. Vsimnime si zretelnu masivnu gumoplastovu listu - toto je pomerne bezny komponent, ktory zvykol na vozoch vydrzat celu ich prevadzku, pokial "nekupili" nejaku vacsiu ranu z boku. A prave toto olistovanie mi na 845 chyba a to uz dokonca na fotkach z roku 2001. kazdopadne ta plenta je velka zhoda!!!
Davam este do pozornosti bocny stresny priestor nad lavym spatakom, pripada mi to ako otvory alebo uchyty na provizornu antenu, moze to byt zachytny bod, hm?