Reply on: riki1 #4905:
myslim si ze dlhodobe riesenie to nieje, aj ked mali by mat 16 rokov(co je akurat na hranici) a to je pisane, ale moc sa mi to nevidi, skor by som povedal ze maju okolo 20 a hento oficialne ciselko je zfusovane, ale to je len dohad. Nevie niekto do ktoreho roku sa vyrabali karosy C734 a ci to vobec su C734? Pretoze zaujimave je to ze priestor pre kociky bol v nich vytvoreny tak ze boli vymontovane sedadla. Nemali nahodou primestske busy aj miesto pre kocik/batozinu? potom by to bol dokonca dialnovy nie prim. bus.Pravdepodobne budu este zakupene nove vozidla, ale o tom rozhodne mesto a kedze volby robia svoje je dost mozne ze pan primator cosi kupi
ale som sa zhodol s viacerymi ze tieto stare karosicky su omnoho pohodlnejsie ako Cross LE aj z pohladu vodica aj cestujuceho
Petrox
Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.
Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).