Reply on: Michal Mazánik #16343:
Však presne preto som sa pýtal, či celú bývalú zastávku Družba bolo pôvodne nápad obnoviť. Stále beriem, že zastávka nie je parkovisko.Ja len dúfam, že "nová" stanica bude pre dĺžky vozov dopravcov dostatočne vhodná, svojho času len 4 stojiská vyhovovali kĺbovým vozom pri predchádzajúcej verzii.
milan005
Práve preto, že sme nechceli robiť dopravu na kľúč pre jednotlivcov, sme nechceli Jilemnického.
Ale dobre, už je. Avšak nejakú spätnú väzbu od cestujúcich ani vodičov nemám dobrú a to nemyslím jednotlivca ale myslím väčší počet ľudí ako jednohlasný celok.
Ja sám tam pár výhod vidím ale samozrejme prevládajú nevýhody.
Príklad s OBI bol len ilustračný. Môžem ich uviesť viac (fakt sa mi ale nechce).
L7 o 6:02a z Juhu je o 6:07 na D. Honoch odkiaľ dnes ide 6:13 Poruba.
To že po úprave na Jilemnického majú integráciu L1 a 8 je ľuďom platné ako mŕtvemu husle ak vtedy nejdú.
Do konca týždňa chcem tempom dôchodcu prejsť z DH na Soblahovskú aby sa do cp.sk doplnil peší presun a ponúklo to.
Ak by spoj išiel z Jilemnického, ľudia by nemali žiadnu možnosť.
Podobne po skrátení spoja 18:17a z Tesca do Poruby len zo zastávky Jilemnického. Ak by spoj začínal z D. Honov, má integráciu z L25 tam prichádzajúcej o 18:07. Spoj sa kvôli tomuto mierne posunul aby sa stíhal prestup z L24 (vznikajú odskoky).
Potom niekto napíše že to vypadá ako SAD náhodný generátor odchodov. Áno, ale tých dôvodov je veľa. Nejdem tu všetky písať.
Spoje v sobotu z TN do Súče od 1.6.2025 odchádzajú od 6:30 do 19:30 vždy "30". Je to jednoduchší smer, chodí tam jedna prevádzka, jedného dopravcu. Dá sa to.